knutby Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg skal til Norge! Det blir ferie det. Da helst hjemme i Hedmark. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 - Ei veke til Tyskland i slutten av juli. - Slappe av og spele golf heime. - Tur til Øyafestivalen for å sjå Tool. Oppsummert ganske greit. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) skal på metallica-konserten ha et lite lan hos meg dra et par jenter i rumperister etter båten til tyskland i slutten av juli fyrverkerikonserten på oscarsborg ikveld ike helt i rekkefølge, og kommer ikke på mer for øyeblikket edit: trodde tråden het HVA skal du i ferien... sorry Endret 30. juni 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Sitter på en internettkafe i Hellas og svetter i bar overkropp og med sandaler for Oyeblikket Endret 2. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Var med broderen på tur til oslo og sverige i helga. Reiser bort til amerika to uker imorgen. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 pappa fyller 40 år i ferien.. så han og hele familien skal til Hawaii!! Been there, done that. Gled dere, men mellomlanding i USA og alt sikkerhetshysteriet der kan være kan være en nedtur. Skal dere til Waikiki må dere få med dere Hanauma bay. 8950670[/snapback] jeg vet... har vært i USA før, tok mange timer og komme gjennom sikkerheten, fingeravtrykk osv.. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Skal være hjemme Blir bare jobbing hele ferien tror jeg, men ska tjene meg opp til en sydentur i påska Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Sitter på en internettkafe i Hellas og svetter i bar overkropp og med sandaler for Oyeblikket Da antar jeg at avtaren ikke er et bilde av deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå