HDSoftware Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Heisan Har et gammelt program jeg skrev for lenge siden i en eldre Clarion versjon, men desverre har jeg ikke kildekoden lenger. Det jeg trenger er å automatisere det ved å bevege musemarkøren til forskjellige steder og trykke og skrive inn postnummer. Jeg vet det strider mot moderators oppfattelse av hva man har anledning til å spørre om men jeg prøver alikevel Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Her kan du lese litt om hvordan du kan posisjonere musa - http://forums.devshed.com/net-development-...rsor-89803.html Og litt om hvordan den trykker. (ups. denne var ikke .net, så det ikke før senere) http://www.gamedev.net/community/forums/to...=58&gforum_id=0 Jeg har ikke sett så mye på koden selv enda da jeg er på jobb. Men det må nok gå an å få lagt noe mer automatisert der dersom du skulle hatt en liste av postnummer som skal inn. En eller annen loop av dine postnummer kanskje. Men det kjenner du nok bedre til enn meg. edit: se over. Endret 25. juni 2007 av Wabby Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Man kan ofte bruke SendMessage også til mange slike oppgaver. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg vet det strider mot moderators oppfattelse av hva man har anledning til å spørre om men jeg prøver alikevel. Det skulle ikke forundre meg. Moderatorteamets sensurgalskap minner meg mer og mer om god gammel Kinesisk nettsensur. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det som er sensurert i det siste er alle fjortissene som skal jukse i NordicMafia... Jeg ser ikke helt problemet med det. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det som er sensurert i det siste er alle fjortissene som skal jukse i NordicMafia... Jeg ser ikke helt problemet med det. 8945331[/snapback] Nei, vi burde "join-forces" for å lage en ultimate NM-Hack og ha den som sticky. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Det som er sensurert i det siste er alle fjortissene som skal jukse i NordicMafia... Jeg ser ikke helt problemet med det. 8945331[/snapback] Vell, problemet er at en del av "fjortisene" faktisk kommer med en interresang problemstilling. Det at de skal bruke det til juks driter jeg i. Jeg er interresert i løsningen på problemet fordi jeg selv kan få bruk for det en gang. Da mener jeg det er rimelig teit av moderator å stenge tråden. Eneste grunn til at j0rn kommenterte tråden på den måten var at trådstarter postet en uendret kode linje som antagligvis avslørte hensikten hans. Det var derfor jeg startet denne tråden, men med en litt annen ordlyd. Dermed er folk villige til å komme med løsningsforslag i stedet for "lame" kommentarer sådetså Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Da mener jeg det er rimelig teit av moderator å stenge tråden. Ikke bare teit, men et grovt overtramp av hva en moderator bør ha lov til å gjøre. Klage på moderator er herved sendt Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Da mener jeg det er rimelig teit av moderator å stenge tråden. Ikke bare teit, men et grovt overtramp av hva en moderator bør ha lov til å gjøre. Klage på moderator er herved sendt 8946732[/snapback] Det var jeg som rapporterte tråden dere prater om. Og når man er dum nok til ikke engang klare å skjule sine ("onde") hensikter så BØR man få trådenn stengt. Det er selvfølgelig ikke ulovlig å automatisere ting over http, men det er "ulovlig" å jukse i NM og andre nettspill. For ikke å snakke om dårlig nettiquette som ganske sikkert er dekket av forum-reglene her... Jeg har ikke noe personlig imot verken http requests eller "webbrowser1" Kom gjerne med konstruktive spørsmål om det så står jeg parat til å svare Endret 26. juni 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Da mener jeg det er rimelig teit av moderator å stenge tråden. Ikke bare teit, men et grovt overtramp av hva en moderator bør ha lov til å gjøre. Klage på moderator er herved sendt 8946732[/snapback] Dine rapportering til rapporteringen her herved rapportert.... (tøysa) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) 8947232[/snapback] Dine rapportering til rapporteringen her herved rapportert.... (tøysa) Postcount whore La oss holde oss til topic slik at ikke atter en tråd blir stengt. Om det var rett eller galt av moderator kan diskuteres et annet sted. Endret 26. juni 2007 av Wabby Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Og når man er dum nok til ikke engang klare å skjule sine ("onde") hensikter så BØR man få trådenn stengt. Hvordan vet du forresten at NM har et HTML element som heter "Kriminalitet"? Du har vel ikke prøvd deg på litt juks selv engang vel... kremt... ( ) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 ...når folk har snakka om "hacks til NM" og webbrowser1, er det vel ikke store detektivarbeidet som skal til for å skjønne hva dette er snakk om... Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Står ingenting om NM i den tråden det snakkes om såvidt jeg kan se. Uansett, dette sporer helt av. *Rapportere meg selv til moderator* Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Det som er sensurert i det siste er alle fjortissene som skal jukse i NordicMafia... Jeg ser ikke helt problemet med det. 8945331[/snapback] Ser ikke helt problemet i hva? At folk maser om NM juksing? Eller at HDSoftware spør om noe seriøst? Eller at NM tråden ble sperret? Post'n din kan tolkes som man vil.. Kanskje like greit Endret 26. juni 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 <teskje>Jeg ser ikke problemet med at det modereres. Mao: er jeg enig med deg</teskje> Lenke til kommentar
backup Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tilbake til det det spørres om! Skal man fjernstyre et program fra et annet program, f.eks. fra et vb6-program, kan det f.eks. gjøres med api'er, men det er flere ting man må få med deg. 1. Med findwindow får man tak i programmet som skal styres (må være aktivt) 2. Hvis man så f.eks. der skal legge inn data i en tekstboks for så å få til et simulert klikk på en knapp, kan man bruke FindWindowEx til å få tak i tekstboksen og knappen. 3. Imidlertid, i FindWindowEx må man vite Current Class som disse to kontroller tilhører og dessuten deres Current Text, og og til dette kan man bruke windowspy (gratis på internett). 4. Med dette i boks, kan man så bruke SendMessage for å sende data til tekstboksen og simulere klikket på knappen. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Man kan vel også skaffe en hwnd uten findwindow hvis man starter prosessen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå