Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Vanndispenser med kjøleelement? Hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kan man kjøpe en liten vanndispenser med kjøleelement?

Fyll den med vann, juice, brus eller hva du nå måte ønske å bruke som leskende hjelpemiddel. Den inneholder ikke kjøleelement, så du må selv fylle kalde drikkevarer på dunken

Jeg lar det tale for seg. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg har selv tatt med noen slike som står i butikker etc. hjem fra en reise til Qatar, med kjøling og varme + vanntank på toppen betalte jeg ca 150,- der nede (bordmodell).

Har hatt den i litt over 1 år nå, funker fett og gir deilig og kaldt vann.

Har ikke lykkes i å¨finne noe tilsvarende i norge til under 3000,-..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et av stedene jeg er sommervikar på i sommer har slike. (Rådhuset i kommunen jeg bor i.)

De har blitt kjøpt av "vannprodusenten", dvs. imsdal, olden etc.

Tønnene øverst blir også kjøpt, og byttes ut etthvert. På den ene som står i Kommunestyresalen er det 3 forsjellige temperaturer, noe som er deilig å velge i mellom. Men den kaldeste sliter jeg å ta et glass på styrten.. Veit ikke hvor sunt det er eller.

Men, vil tro dette her blir dyrt også. Men kan sikkert hente priser om ønskelig.

Lenke til kommentar

Det funker fint med vannmugge i kjøleskap også, hvis man har lett tilgang til dette.

Personlig liker jeg ikke så forferdelig iskaldt vann som river i både tenner og hals. Det slukker forbasket bra tørsten om det er under ti grader for meg.

Hvis kjøleskapet først står der så er det også sikkert mest økonomisk (og co2-vennlig) om det brukes fremfor ei kjøler som står og jobber mot romtemperaturen frittstående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...