Konnis Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei! Hvor kan man kjøpe en liten vanndispenser med kjøleelement? Tenker da på noe á la denne. Gjerne samme størrelse og prisklasse. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Hvor kan man kjøpe en liten vanndispenser med kjøleelement? Fyll den med vann, juice, brus eller hva du nå måte ønske å bruke som leskende hjelpemiddel. Den inneholder ikke kjøleelement, så du må selv fylle kalde drikkevarer på dunken Jeg lar det tale for seg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 *BUMP* Ingen som vet? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har selv tatt med noen slike som står i butikker etc. hjem fra en reise til Qatar, med kjøling og varme + vanntank på toppen betalte jeg ca 150,- der nede (bordmodell). Har hatt den i litt over 1 år nå, funker fett og gir deilig og kaldt vann. Har ikke lykkes i å¨finne noe tilsvarende i norge til under 3000,-.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Åj, det var jo en del 2800 ,- for et kjøleelement var jo svinedyrt Kanskje det blir en slik uten kjøling på meg da Endret 30. juni 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Et av stedene jeg er sommervikar på i sommer har slike. (Rådhuset i kommunen jeg bor i.) De har blitt kjøpt av "vannprodusenten", dvs. imsdal, olden etc. Tønnene øverst blir også kjøpt, og byttes ut etthvert. På den ene som står i Kommunestyresalen er det 3 forsjellige temperaturer, noe som er deilig å velge i mellom. Men den kaldeste sliter jeg å ta et glass på styrten.. Veit ikke hvor sunt det er eller. Men, vil tro dette her blir dyrt også. Men kan sikkert hente priser om ønskelig. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Det er ikke nødvendig, jeg tenkte bare at det kunne vært stas med en liten sak på skrivebordet i sommervarmen (som ikke kom..) Tror det heller blir en slags kjøleboks/skap på meg Lenke til kommentar
clink Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det funker fint med vannmugge i kjøleskap også, hvis man har lett tilgang til dette. Personlig liker jeg ikke så forferdelig iskaldt vann som river i både tenner og hals. Det slukker forbasket bra tørsten om det er under ti grader for meg. Hvis kjøleskapet først står der så er det også sikkert mest økonomisk (og co2-vennlig) om det brukes fremfor ei kjøler som står og jobber mot romtemperaturen frittstående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå