Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskin som skrur seg av ofte

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en FS bærbar maskin som har jeg hatt en del problemer med. Den har vært inne til reparasjon tre ganger. De to første gangene måtte CR-rom og tastatur (tastatur faller av)byttes ut. Den siste gangen var det skjermen som var ødelagt (en stripe tvers igjennom). Alle tre gangene har maskinen kræsjet og det må kjøres recovery. I tillegg skrur maskinen seg av uforholdsmessig ofte og den tåler ikke at jeg spiller dataspill. Da skrur den seg av enda oftere. Jeg mener at feilen ligger i at vifta ikke er kraftig nok, mens leverandør mener at det ikke er noe feil i det hele tatt. :( Er det noen som har noe forslag til alternative årsaker til alle feilene? Eller er man stort sett enig med meg i at vifta må være problemet? Setter stor pris på tilbakemeldinger.

Takk :)

Endret av Marit_7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrur han seg berre av, heilt utan vidare? Eller restartar han?

Normalt ville han restarta om det var tempen, meiner eg... :hmm:

Det kan jo vere dårleg kontakt ein plass, men det er vel vanskeleg å finne ut, mtp. at det er ein bærbar...

Lenke til kommentar
Skrur han seg berre av, heilt utan vidare? Eller restartar han?

Normalt ville han restarta om det var tempen, meiner eg... :hmm:

Det kan jo vere dårleg kontakt ein plass, men det er vel vanskeleg å finne ut, mtp. at det er ein bærbar...

8942437[/snapback]

Den skrur seg av uten å skru seg på igjen. Også står den gjerne å henger en stund før den skrur seg av. Vet ikke om det kan være et kontaktproblem. Får ikke noe svar fra selger. Det virker som at de ikke gidder å sjekke nærmere hva som er årsaken til alle problemene. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...