Uin Viel Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sinnsykt sterk, og ikke så alt for stor. RossTraining.com Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Herregud! Hvis jeg noen gang skulle ha blitt homo måtte det være med Ryan Reynolds! Herregud for en kropp! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg støtter Hyrlen og de som ønsker bodybuilderkropp. Jeg er heller ikke så interessert i damer. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det er vel mange som ønsker å være en med six-pack Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg støtter Hyrlen og de som ønsker bodybuilderkropp. Jeg er heller ikke så interessert i damer. 9291156[/snapback] Er da jenter som liker muskler også, akkurat som det finnes gutter som liker små pupper fremfor store pupper. Uansett så er det jo deg jeg sikter meg inn på lille venn Har forresten ikke ytret et eneste ønske om bodybuilderkropp i denne tråden Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg er løs med begrepet, for meg virket Michael Wibecan som en builder ^^ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jeg tenkte i Cutler målestokk. Joda Wibecan går nok for en "bodybuilder" i de flestes bok ja. Men mannen har en pen og symmetrisk kropp, å kan stille hvor som helst uten og falle inn i den kategorien direkte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Jeg antok at fordi det het "Hvis du kunne bytte kropp med noen", så innebar "noen" at det måtte være et menneske, noe Jay Cutler absolutt ikke er. ^^ Endret 16. august 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 don vito?? hehe neida Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg antok at fordi det het "Hvis du kunne bytte kropp med noen", så innebar "noen" at det måtte være et menneske, noe Jay Cutler absolutt ikke er. ^^ 9294970[/snapback] Helt enig, mannen er et overmenneske jaja, diss i vei. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ville byttet med en av de karene i 300. ^,^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Folk snakker en del om proporsjoner og at kroppen er symmetrisk, men sammenligner du denne mannen med VItruvian Man så ser man ganske klart at Cutlers hode er alt for lite for kroppen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nå er det symmetri mellom musklene, og ikke opp mot "ideal" menneske man snakker om. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 For all del, jeg synes bare akkurat det bildet var veldig komisk. ^^ Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 For all del, jeg synes bare akkurat det bildet var veldig komisk. ^^ 9306263[/snapback] Men det har fortsatt ingenting med saken å gjøre. Ingen var skikkelig biff på 1400-tallet anyways Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 For all del, jeg synes bare akkurat det bildet var veldig komisk. ^^ 9306263[/snapback] Men det har fortsatt ingenting med saken å gjøre. Ingen var skikkelig biff på 1400-tallet anyways 9309189[/snapback] Ingen HGH på den tiden, nei. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ingen trente skikkelig styrke på den tiden. Man kan bli ganske så biff uten både HGH og roids. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er kun i de siste tiår at treningsteorien har gjort store fremskritt også da. En som trener fornuftig og hardt nå om dagen (helt clean) kan komme en del lengre enn en som trente helt clean for en del tiår siden. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er kun i de siste tiår at treningsteorien har gjort store fremskritt også da. En som trener fornuftig og hardt nå om dagen (helt clean) kan komme en del lengre enn en som trente helt clean for en del tiår siden. 9313804[/snapback] Nja, noe lenger vil man vell kunne komme. Men selv om det har kommet mange nye studier på dette med kosthold og trening, har vi ikke alle svarene. Bare se på alle terningfilosofiene, HIT, DC, 5x5, Weider systemet, HST osv osv. Alle disse metodene har fostret meget store gutter. Og de fleste av disse trenings systemene er svært gamle. Men en ting jeg tror gjør en stor forskjell er tilgang på kvalitetsmat, og store mengder av dette. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Mat er et av nøkkelpunktene ja. Det hadde vært artig å dratt tilbake i tid og spurt folk "hvor mye av de forskjellige næringsemnene trenger jeg hver dag for å bygge muskler effektivt?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå