Ol'H Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Man blir miljøskadet av å trene styrke, henge med folk som trener og henge på treningsforumer. Før ville jeg sagt at kroppen over (til Bale) var nærmest optimalt, nå synes jeg det blir alt for lite muskuløst. 9038225[/snapback] Å en alt for liten rygg. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hva er galt med å være svart? Da kan du kjøre bil med kromfelger, gå med svære gullkjeder og snakke slik: "What's cracki'n vanilla face! Fo shizzle. You kno wha' i'm say'in aight!". Svart kropp og hvit hode? Tror ikke det ville passet noe særlig. Har ingenting mot afroamerikanere eller noe sånt, ikke mistforstå meg . Hvite body and a white head, not black body and white head. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er det han negern i "den grønne mil"? Syns det blir nesten unaturlig å være så stor og være hvit, det er liksom svartingene som er størst. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ifølge amerikanske filmer ja. I den virkelige verden er Jay og Markus størst Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er det han negern i "den grønne mil"? Syns det blir nesten unaturlig å være så stor og være hvit, det er liksom svartingene som er størst. 9039442[/snapback] Han er SVÆR. ^^ Synes mange svarte ser mye mer markerte ut enn hvite, selv om de har høy BF. :S Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Man blir miljøskadet av å trene styrke, henge med folk som trener og henge på treningsforumer. Før ville jeg sagt at kroppen over (til Bale) var nærmest optimalt, nå synes jeg det blir alt for lite muskuløst. 9038225[/snapback] Riktig. Skremmene hvor mange her som ville sett slik ut. Jeg ville heller hatt en kropp som man også kunne brukt til en sport som friidrett, basket e.l. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har trent sammen med han til høyre der =) Selv, den kroppen jeg trener for å få blir noe allá Stefan Havlik sin. I mine øyne har han en perfekt kropp forholdsmessig, og vi er ca. samme høyde (+/-1cm) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kroppen til Bale er reimlig bra den. Bra fettprosent, bra markert og bra musklestørrelse. Sikkert mange av de store her inne som er uenige med meg. 9038295[/snapback] Christian Bale sin kropp på det bildet der kunne jeg godt tenkt meg å bytte med ja. Definitivt. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Adriana Lima.. Sko lett rota med meg selv ! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Riktig. Skremmene hvor mange her som ville sett slik ut. Jeg ville heller hatt en kropp som man også kunne brukt til en sport som friidrett, basket e.l. 9040756[/snapback] Vel, mange av de som trener styrke er også bøyelige. For å fylle musklene og å få lengde på dem så er det viktig å tøye. Men jeg ser hvor du vil hen forsåvidt. Det er mange som bedriver idrett ved siden av. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Komplett med hår og ariske trekk: Eventuell en litt mindre kropp, slik at også damene får noe å se på: Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Hvor stor kan man bli uten å bole egentlig? Han på det øverste bilde til LarsP f.eks? Kan man bli så stor eller større? Han på det nederste bildet til LarsP kunne jeg kanskje byttet kropp med. Hvis man ser bort ifra at nakken hans er borte da... Endret 18. juli 2007 av Ltr Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Burde vel trent litt mer shrugs, hehe. Vel, alt er mulig, men din kropp setter begrensningene. F.eks antall muskelfibre du har osv. Så, så lenge du har genene for det så er det ingenting som tilsier at du ikke kan bli slik ved vanlig mat, men du må gå på diett og trene enormt mye lenger for å nå de resultatene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvor stor kan man bli uten å bole egentlig? Han på det øverste bilde til LarsP f.eks? Kan man bli så stor eller større?9093739[/snapback] Ikke uten substanser. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 The sculpture of the human physic, mr Frank Zane. 8950443[/snapback] qft. Jeg vil ha Frank Zane på veggen på rommet for motivasjon. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Noen bilder av en ung Frank Zane Og noen bilder av en litt eldre På de to nederste bildene er han over 60 år. Helt fantastisk. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg vet ikke om det blir rett av meg å si at han har holdt seg godt, for han har jo hatt en fysikk som har vært godt over gjennomsnittet i sin unge alder. Det samme vil vel tilegge seg dem som aldri har trent i livet, når dem blir gamle ser dem ikke ut, magen henger, skinner skrukkete, men det er jo fordi dem heller aldri har hatt noen god fysikk tidligere i livet, så da blir dem jo naturligvis seende verre ut når dem blir gamle. Alt blir jo relativt. Det skulle bare mangle at han ser slik han ser ut nå, relativt til toppen av hans karriere. Huff, trist å bli gammel forresten. Tiden går fort. Altfor fort. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Han har større armer nå enn når han var på topp! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Han har større armer nå enn når han var på topp! 9103276[/snapback] Kanskje han ikke bryr seg så mye med symmetri lengre. Han ser ihvertfall ut som en perfeksjonist å dømme ut fra ansiktsuttrykket, ser han ut som en mann som alltid vet hvor krukken med binderser ligger og hvilken side i kjøleskapet melken står i. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Bale i American Psycho med større rygg, og bittelitt mer muskelmasse all over hadde passet meg perfekt Fysikken hans i The Machinist hadde passet meg ganske dårlig: Endret 22. juli 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå