Gå til innhold

Hvis du kunne bytte kropp med noen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ake1.jpg

Akebono

Seriøst, kom med så mange bodybuildere dere vil, denne karen bryter dem alle ned :ohmy:

denne posten er ikke OT, hadde jeg kunnet bytta med akebono på høyden av karrieren, så hadde jeg gjort det. høylevel sumobrytere har en ganske anstendig livsstil i japan. :)

Lenke til kommentar
Eirik Kaaby:

8960147[/snapback]

Han har en meget pen fysikk. En av de mest estetiske i her til lands i mine øyne.

En annen fysikk jeg beundrer mye er den til danske Ole Bak Jensen.Mener han har vunnet både VM og EM i fitness for noen år siden. I år vant han et par konkurranser i ClassicBodybuilding -178, blant Oslo GP hvor jeg så han. En helt fantastikk fysikk!!

Mannen jeg prater om står i midten på disse bildene.

DSC_5263.JPG

DSC_5254.JPG

Lenke til kommentar
jessica-biel-wonder-woman.jpg

20070405112435jessicabiel.jpg

Jessica Biel. ^^

8955220[/snapback]

Godt valg :thumbup::love:

Akebono

Seriøst, kom med så mange bodybuildere dere vil, denne karen bryter dem alle ned  :ohmy:

denne posten er ikke OT, hadde jeg kunnet bytta med akebono på høyden av karrieren, så hadde jeg gjort det. høylevel sumobrytere har en ganske anstendig livsstil i japan. :)

8960164[/snapback]

Bodybuilding har vel aldri vært en kampsport heller da. Bodybuilding handler om fysikk, kampsport handler om teknikk for å bringe en motstander ned på en eller annen måte.

Men husk, de 10 minuttene du eventuelt bruker på å bryte med noen, så skal du bruke de resterende 23 timer og 50 minutter på å leve et liv, er det en slik kropp du villa hatt når du er aktiv på byen, bader i sjøen/basseng, handler julegaver i julerushet, reiser på ferie, osv osv..? :cool:

Lenke til kommentar
Eirik Kaaby:

8960147[/snapback]

Han har en meget pen fysikk. En av de mest estetiske i her til lands i mine øyne.

8960525[/snapback]

Jajo, men er ikke helt i den formen nå da. Har blitt pappa og greier. Traff han på trening på Tirsdag, kommenterte på at jeg hadde tapt meg siden sist sommer. Vel no shit, det var jeg ikke klar over :roll:

ontopic:

Michael Wibecan, med unntak av farge da. Gode gener og en gjennomført kropp.

Lenke til kommentar
Jajo, men er ikke helt i den formen nå da. Har blitt pappa og greier. Traff han på trening på Tirsdag, kommenterte på at jeg hadde tapt meg siden sist sommer. Vel no shit, det var jeg ikke klar over  :roll:

ontopic:

Michael Wibecan, med unntak av farge da. Gode gener og en gjennomført kropp.

8963104[/snapback]

Hihi, da har du i alle fall en du skal vise hva Hyrlen kan få til!!

Wibecan er meget bra. En annen jeg har stor sans for fysikken til i Norge er Samuel Helgesen. Han har den klassiske fysikken, og er meget godt propesjonert over hele. Liksom litt Oldschool :)

sam2.jpg

Lenke til kommentar
IFBB Pro Frank McGrath, nokså kjent for sine underarmer

8969893[/snapback]

Snakker vi underarmer må vi bare ha med et bilde av Gunnar Røsbo.

Denne mannen hadde tidenes underarmer, og en helt sykt fysikk. Og kanskje noen av de beste genene i hele verden :)

gunnar_rosbo_034.jpg

Endret av kengdal
Lenke til kommentar
Han har den klassiske fysikken, og er meget godt propesjonert over hele. Liksom litt Oldschool :)

8965496[/snapback]

Mangler enda litt masse da :)

8969935[/snapback]

Det gjør han, men det er kanskje det som gjør fysikken han så atletisk?

Men dette bilde tror jeg er fra NM 05, og han var en god del større på NM 06.

Jeg satt bak han på Oslo GP i våres og det er ikke lett å se noe bak den ryggtavla. Så han vokser og gror bra. :)

Lenke til kommentar
Vil du virkelig ha slike underamer?

De er jo direkte stygge. Nesten groteskt. :)

8971306[/snapback]

håper du skjønner at de armene der er ikke sånn 24/7, er nok pumpen som hjelper til der ;)

8971347[/snapback]

Selvfølgelig ikke, men det må jo være litt upraktisk å bære rundt på slike underarmer. De er jo ¨_FOR_ store uansett.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ikke, men det må jo være litt upraktisk å bære rundt på slike underarmer. De er jo ¨_FOR_ store uansett.

Vås! Det der er underarmer jeg godt kunne tenkt meg. Kan ikke helt se hvorfor det er så upraktisk heller. Kanskje litt mtp. enkelte typer klær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...