trulsvik Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei! Finner ingen informasjon om hvilket nett IPEA benytter. Noen som vet om de bruker Telenor eller Netcom? Endret 25. juni 2007 av trulsvik Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ipea leier nett av Netcom, men ikke nok med det, Netcom subsidierer de også. Kilde Lenke til kommentar
trulsvik Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Ipea leier nett av Netcom, men ikke nok med det, Netcom subsidierer de også. Kilde 8939439[/snapback] Takk for raskt svar. Netcom holder dessverre ikke på hytta. Enda... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Uff. Så uheldig, for det har jo vært en massiv flukt av virtuelle operatører til Netcom i det siste. Til og med Tele2 skal snart over på Netcoms nett. Det finnes jo nesten ingen igjen som bruker Telenors nett. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 IPEA bruker NetCom sitt nett. -snubbel Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) alternativ til ipea kan være nutel. de brukte ihvertfall telenor sitt nett tidligere, tror de gjør det fremdeles. de er riktignok ikke helt "gratis", men de er eneste billigleverandør som bruker telenor sitt nett såvidt jeg vet. koster 39 kr mnd, å da får du med 90 min og 80 sms. hadde tenkt å bytte til dem selv, men så tok det helt av med ipea og onecall så jeg havnet der istedenfor. håper de snart begynner å betale meg penger for å være kunde hos dem.. Nutel leverer mobilabonnement i Telenor sitt mobilnett. (sjekket nutel.no) trekker tilbake forslaget https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=788422 Endret 26. juni 2007 av bo1e Lenke til kommentar
trulsvik Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Fikk nettopp telefon fra IPEA-selger som hevdet at IPEA vil tilby dekning med Telenor sitt nett fra høsten 2007. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ja hva finner ikke disse selgerene på for å få seg et salg... jeg tror det når jeg ser det. og siden det kommer fra en selger så skal jeg se det to ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå