b-real Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 topic kindoff sier seg selv..hvor finner jeg en internetcafe i bergen sentrum? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Google is your friend. http://www.wasteland.no/index.html Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 På sparket husker jeg to: En ved Mr.Bean, og en i Nygårdsgaten i lokalet som tidligere var arkadehall. Det pleier å stå noen fete motorsykler utenfor sistnevnte. Lenke til kommentar
Fez Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Det er en borte nær Fløybanen også, i gaten mellom MacDonalds og Potetkjelleren/Trekroneren. Cyberhouse eller noe. Ikke vært der på sikkert et år da, men var ihvertfall bra greier da Edit: De har også noen internettmaskiner på Galleriet på Torgalmenningen. Dette er hovedsakelig surfemaskiner, ikke spillmaskiner da. Vet ikke hva du skal bruke de til Endret 25. juni 2007 av Fez Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Den ved Potetkjelleren ble nettopp lagt ned, men det er som sagt en annen like ved. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 cyberhouse er lagt ned ... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Bergen Bibliotek = gratis nettilgang. Endret 29. juni 2007 av Montag Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Mix-kiosken på BT-hjørnet leier ut nett Står du på fest plassen, går du ett kvartal mot den schvære, rød kirken i horisonten, ligger på venstre side. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Galleriet har vel også noen maskiner. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hadde det vært en normal bruker som hadde opprettet denne topicen, så tør jeg vedde på at denne hadde vært stengt nå. Er det virkelig så vanskelig, b-real? Google, søk på Bergen+Internettcafe. Vipsann! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Hadde det vært en normal bruker som hadde opprettet denne topicen, så tør jeg vedde på at denne hadde vært stengt nå. Er det virkelig så vanskelig, b-real? Google, søk på Bergen+Internettcafe. Vipsann! 8972254[/snapback] Herregud, nå må dere gi dere. Hvor i norge finner du en god oversikt over internettkafeer? Det gjør man IKKE noen som helst steder faktisk og de treff via google er som oftest ganske så usikre pga nedleggelse osv osv så hva er galt med å spørre folket her som kommer fra bergen om plasser en kan få tilgang på internet? Neste som nevner google kan få kose på kosten min... Lenke til kommentar
greiven Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hadde det vært en normal bruker som hadde opprettet denne topicen, så tør jeg vedde på at denne hadde vært stengt nå. Er det virkelig så vanskelig, b-real? Google, søk på Bergen+Internettcafe. Vipsann! 8972254[/snapback] Neste som nevner google kan få kose på kosten min... 8972626[/snapback] Gif yourself a warn plx Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 http://cyberhouse.no/ "Vi er da i gang igjen i nye lokaler;-)" Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Aaah husker tilbake til ungdommen da vi satt inne i disse bulene og spillte starcraft og warcraft2 på de oversized plutonium crt skjermene spesielt ofte på netropolis, men og på wasteland da de holdt til borte med Bystasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå