Gå til innhold

Høy "Choke" i CS

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg hatt opptil 60 i Choke under spilling av CS. Tildigere har jeg hatt null på dette, og ingen problemer med hakking under spilling på nett. Jeg har 384/128 linje fra Telenor ADSL. Hva kan være feil? Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det en stund siden jeg spilte cs,men husker jeg fikk høy choke visst jeg stilte cl_updaterate, cl_cmdrate og rate verdiene for høye. Disse verdiene avhenger av linja di, ta å se hva de står på, og eventuelt prøv og ta dem lavere. ex_interp 0.1 (som settes lavere) kan og ha innvirkning. Hvis du ikke har forandre noe som helst settings, kan det bare være linja di som sliter :)

Lenke til kommentar

Joa, sikkert fornuftige tips. Men som du nevnte, jeg har ikke endre på noe som helst. Så kan jo være Telehor sin linje som sliter om dagen. La oss (meg) ihvertfall håpe det. Ganske greit da, for da slipper jeg å spille så mye CS.:)

Lenke til kommentar

prøv å stille rate (jeg foresår 8000), cl_updaterate (rundt 40-50) og cl_cmdrate (antall fps du vil ha)

rate og cl_rate skal være like mye.

......mener jeg å huske.

jeg har isdn og bruker rate 5000 cl_updaterate 20 og cl_cmdrate på 80 eller 101

Lenke til kommentar
ex_interp 0.1 (som settes lavere) kan og ha innvirkning.

Jeg har hørt att om du setter ex_interp lavere (til 0.05) så skal det bli lettere å få hs, og awp skal bli mer stabil i siktinga, jeg vet ikke om dette er sant, men om det er så ville det vært juks å sette den lavere....

Lenke til kommentar

Jeg har hørt att om du setter ex_interp lavere (til 0.05) så skal det bli lettere å få hs, og awp skal bli mer stabil i siktinga, jeg vet ikke om dette er sant, men om det er så ville det vært juks å sette den lavere....

Om det blir lettere å få HS? Kommer an på øyet som ser. er en vanesak, eneste forskjellen blir vel at du har litt større område å sikte på ettersom figurene "hakker" seg bortover istedenfor å flyte. Det gir deg litt lengre tid osv, noe som er en fordel hvis du skyter med sniper rifle.

Lite vits å venne seg til det hvis du er pro, for det er somregel fastsatt til 0.1 (eller var det 0.05?)

Uansett, det er litt kjipt å ødelegge feelingen i spillet for det, for det blir ekkelt å se når figurene beveger seg så hakkete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...