hagenf Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har en AMD Athlon 64 X2 4200+ på mitt Abit KN8. Jeg har alltid pleid å bytte prosessor når min socket er på vei ut, men det var ikke så mange prosessorer igjen i nettbutikkene. Vil AMD Opteron 185 gi meg noe utbytte, og vil den passe til mitt hovedkort? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Tja, du får 2,6 GHz kontra 2,2 GHz, så litt skulle det vel hjelpe. Men du kan saktens overklokke den prosessoren du har litt for å jamne ut denne forskjellen. Eg har og 4200+ i augneblinken, men har ikkje klara å klokke denne særleg langt (2475 MHz). Får du ein klokkeviljug 185 kan du nok forholdsvis greitt dra denne opp over 3,0 GHz etter det eg har lese på andre forum. Og då vil du nok kunne få ein del betre ytelse enn det du har i dag i program og spel som krev mykje av prosessoren. Så vidt eg veit er 185-en det grommaste du får på sokkel 939. Kor vidt Opteron 185 vil fungere på hovudkortet ditt veit eg ikkje, men eg kan ikkje sjå nokon god grunn til at han ikkje skulle gjere det. Eg har faktisk vurdert akkurat denne oppgraderinga sjølv, så viss der er andre som har erfaring med korleis desse prosessorane yter sett opp mot kvarandre (klokka og uklokka) så hadde det vore interessant å høyre! Endret 25. juni 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå