PatSharpX Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei, jeg lurer på hvor mye det pleier å koste for reiseforsikring? Jeg skal kjøpe reiseforsikring for førstegang før ferien nå å lurer på hvor mye det pleier å koste? Hvis noen har noen å anbefale så er det også fint Har tenkt på Europeiske, der koster det 1.170,- for ett år. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Helårsforsikring koster typisk litt over 1000-lappen. En forsikring som bare gjelder for en reise koster ca 300-500,- Har du et kredittkort med forsikring, så er det gratis, hvis du betaler reisen med dette kortet. Endret 25. juni 2007 av Signatur Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Oki, takk Da blir det nok fra Europeiske ja. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Har du et kredittkort med forsikring, så er det gratis, hvis du betaler reisen med dette kortet. Man bør sjekke hva den forsikringen dekker før man reiser. Tror den er nokså begrenset sammenliknet med vanlige. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg bestilte fra ett sted som heter gouda.no etter ett tips fra en på jobben. 915,- kom det på for ett år Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Sjekk også hvor mange dager reiseforsikringen dekker for ferien. Storebrand dekker for 45 dager. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Var 45 dager på gouda også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå