Gå til innhold

Gjett hva det er bilde av

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte å starte et lek

Regler:

Ta et bilde av et eller annet som er zoomet inn.

Legg den ut så gjetter neste personen hva det er bilde av.

Det må legges hint

Da får jeg starte først:

Hint: Veldig lang, regnvær, brukes nesten hverdag av stortsett hele verden.

post-131353-1182758508_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som mr.Olsen sier. Vi har en tråd for dette.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564192

Så legg inn bildet ditt der. Og start opp tråden igjen.

8939162[/snapback]

Second that.

Vi har også en tråd for selvportretter, og en glimrende tråd for mobilbilder. Jeg skulle likte å se de trådene mer aktivt brukt også. Den hva er dette tråden tar ofte litt fokus bort fra hva vi holder på med. Jeg følte i alle fall at jeg brukte for mye tid til å gruble på det spørsmålet, i steden for å fokusere på mer viktige tråder.

Jøssenamn, bare gjenoppliv de trådene dere vil. Blir denne tråden vekket til liv, så kommer jeg sikkert til å følge med på den også.

Edit: Denne posten er egentlig feilpostet, men det betyr ingen ting siden den fortsetter i rett kategori i fremtiden. Jeg oppfordrer derfor alle nye lesere til å ikke gjette på hva det er i denne tråden, men å vente til spørsmålet kommer opp i den originale tråden i bildekritikken.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Som mr.Olsen sier. Vi har en tråd for dette.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564192

Så legg inn bildet ditt der. Og start opp tråden igjen.

8939162[/snapback]

Second that.

Vi har også en tråd for selvportretter, og en glimrende tråd for mobilbilder. Jeg skulle likte å se de trådene mer aktivt brukt også. Den hva er dette tråden tar ofte litt fokus bort fra hva vi holder på med. Jeg følte i alle fall at jeg brukte for mye tid til å gruble på det spørsmålet, i steden for å fokusere på mer viktige tråder.

Jøssenamn, bare gjenoppliv de trådene dere vil. Blir denne tråden vekket til liv, så kommer jeg sikkert til å følge med på den også.

Edit: Denne posten er egentlig feilpostet, men det betyr ingen ting siden den fortsetter i rett kategori i fremtiden. Jeg oppfordrer derfor alle nye lesere til å ikke gjette på hva det er i denne tråden, men å vente til spørsmålet kommer opp i den originale tråden i bildekritikken.

8940580[/snapback]

Selvportrett-trådene er kort sagt bare for å "flashe" sine selvportretter, om man ønsker kritikk må man lage en ny tråd. Dette er noe annet, en lek som noen allerede har satt igang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...