Agrostar Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Fekk endeleg webcameraet til å funke på bærbaren. Satte meg ned på msn og starta camet i ein samtale. Etter cirka 10min så sluttar camen, samtalen fortsetter. Starta camet på nytt, men samme skjer etter cirka 10min. Hadde og ein samtale med ein an ein der me begge hadde cam. Etter cirka 10min så stengde msn av både mitt og hennas cam. Altså, msn stenger av cam visning av seg sjølv uten at eg har gjort noko. Nokon forslag? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Merkelig, reinstaller msn eller reparer. Har du seneste version av Windows live messenger? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Får prøve å reinstallere. Eg skal ha seinaste versjon av msn. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) for å være sikker , ikke reinstaller... uninstaller din gjeldene version, last ned ny version og installer... http://www.windowslive.no/default.htm?targetPage=3 EDIT: og etterpå, gå til min datamaskin og velg kameraet hvis det blir vist der. prøv å ta noen bilder osv... Endret 25. juni 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Hmm, kunne ikkje ta bilde, men eg kunne filma med eg ville. Får finne nokon å ha ein videosamtale med no da. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 prøv å gå i movie maker da, så tar du å filmer med kameraet der.. hvis det ikke går er det kameraet som er ødelagt, krev nytt Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Veit du ke: Eg ha Vista Og i movie maker i Vista så går det ikkje lenger ann å importere ifra webcamera . Men som sagt, eg finn nokon å ha ein samtale med. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 oookay.......enten så e det vista, ellers så er det kameraet... hvis det er under 14 dager siden du kjøpte det , ta angre rett, så får du igjen penga.. så kjøper du et annet cam... *kjøp gjerne et som det står masse rart om at funker på msn osv..* Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 No avslutta da videosamtalen igjen. Kjøpte da for ein del månader sia så nokon angrerett har eg nok ikkje. Her er camet. så du har litt lesestoff. Står at du skal kunne bruka da i msn, og da funka jo, for ei stund. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kan hende den ikke er vista kompitabel... prøv den på en xp maskin Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Har den på ei xp-maskina og. Der funkar den fint, men eg har ikkje prøvd på msn for den maskina hakje nett enda. Men eg fekk ikkje camet til å funke i heile tatt i starten så eg gjekk inn på speed link si heimeside og lasta ned vista drivar. Da funka det. Så det skal vel da i teorien vere kompatibelt med vista, eller? Sidan dei har ein vista drivar liggandes. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 kanskje det.. kanskje driveren er beta driver og støtter såvidt windows live messenger... :S Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Det er ikkje nokon innstillinga i msn som har med tid å gjera? Har leitt utan å finna noko. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tid? hva mener du? sånn klokke tid? isåfall, nei Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Treng ikkje forklara sidan svaret allerede blei nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå