Gå til innhold

Beste mobilabbonement og mobil?

Anbefalte innlegg

Hei

Har vært i utlandet ett år og skal skaffe meg ny mobil og abbonement. Jeg er 18år og sender en del sms og ringer noe.

For mobil så tenkte jeg på en med filmkamera og fotokamera itilegg til at den ser rå ut og er praktisk å bruke. Filmkameratet og fotokamratet må ha brukbar kvalitet.

Har hørt at dere på diskusjon.no er flinke til å gi gode svar til folk, så jeg stoler på at dere gir noen gode svar.

Lover å svare dere så fort som mulig.

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig få som har et videokamera som duger til noe som helst annet enn mms-video. Nokia har en del som kan filme i VGA-oppløsning, noe ikke Sony Ericsson har (hvis jeg ikke er helt på jordet).

Da har du telefoner som f.eks. Nokia 6288, N73 og N95.

Sistnevnte er teknobomber med GPS, 5 MP kamera osv, men byggekvaliteten er ikke på topp. Er ikke videodelen det viktigste så har du jo Sony Ericsson K800i og K810i som har 3,2 MP kamera og skikkelig blits.

Jeg ville anbefale deg å ta en tur innom denne siden. Amobil tester mange telefoner så kanskje du finner den du liker best der? :)

Abonnement er ikke lett i dag. Vil du ha en rimelig telefon (kjøp med binding) så gir jo abonnement som Telenor Superminutt og Tele2 Extra gode priser på telefonene, men er som sagt mye dyrere i bruk enn f.eks. One Call og Tele 2 Champion, men skal du ha et av de abonnementene må du kjøpe en åpen telefon til full pris.

Lenke til kommentar

Ok, tusen takk for svar folkens og beklager for feilpostinga. Familien min har NetCom familie noen som vet om det lønner seg? Da er det gratis å ringe hverandre, koster 49kr måneden, men sms er 50øre. Finnes det en test for hvilket mobilabbonement som passer best også?

Endret av Faktum1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...