webstergeek Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 har jeg rett til å heve kjøpet på min mobil som jeg kjøpte på nettet dersom jeg har levert den inn til ett nokia verksted (jeg har nokia) 2 ganger og den fortsatt er ødelagt. (garantien gjelder ennå) hvis det er slik (hvordan gjør jeg det da) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvis den får samme feil for 3. gang (altså reparert to ganger tidligere) så kan du heve kjøpet. Butikken kan likevel kreve å få inn mobilen for å sjekke den og kjøre en reklamasjon mot Nokia. Ta kontakt med butikken! Lenke til kommentar
webstergeek Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 men hvis jeg får telefonen tilbake fra andre reprasjon og den fortsatt ikke er som den skal være. må jeg da sende mobilen,utstyret,papirene som bekrefter kjøpet og papirer som bekrefter reprasjonen tilbake til nettbutikken og så får jeg pengene tilbake. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvis du har fått den igjen etter 2. gangs service med SAMME FEIL og feilen er det fortsatt må du sende den inn på nytt til butikken med en forklaring på hva som er feil osv. (de har sikkert et skjema) samt tidligere servicerapporter. Å sende med kjøpskvittering er like greit. Da sender de telefonen videre til et verksted og hvis de finner feilen der inne så har du krav på å kunne få heve kjøpet ja. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 om det er nye feil så har du ikke krav på og heve kjøpet, du kan forhøre deg med utsalgs stedet, men de sier mest sannsynlig nei. Ellers så er det som Datating sier, ved 3. feilen og det er samme feil så har du krav på ny, uansett hva deler som ble byttet. Har den vert inne på service 2 ganger og det er forskjellige ting så nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå