boffeeen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Jeg har i det siste sett flere folk som har spillte noe som heter UXM 360(Eller OXM), og det vises ofte at det er spillt i flere "utgaver", men heter nøryaktig det samme, og har de samme achievementene. Noen som vet hva dette er? Edit: Leif Endret 25. juni 2007 av Boffen90 Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har i det siste sett flere folk som har spillte noe som heter UXM 360(Eller OXM), og det vises ofte at det er spillt i flere "utgaver", men heter nøryaktig det samme, og har de samme achievementene. Noen som vet hva dette er? Edit: Leif 8938765[/snapback] Det er nok OXM - Official Xbox Magazine, og demodiscen som følger med månedens blad (derfor flere utgaver). Verdien av å kaste bort 150 spennn på Narvesen for denne blekka falt betraktelig etter at det begynte å komme demoer på Xbox Live, kan jeg tenke meg...? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ikke noe Gamerscore å hente i de bladene hvertfall, selv om det ser slik ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå