Gå til innhold

Xbox 360 Live og NME-360


Gullars

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vurderer å kjøpa ein Xbox 360 Live og installera ein NME-360 chip.

 

Denne skal visstnok fungera slik at han slår av Live-funksjonen når ein set inn ein backup, og at det difor ikkje er muleg å bli utestengt frå xbox live. eg forstår sjølvsagt då at ein må spela frå original-cden når ein skal nytta Live.

 

I teorien verkar dette veldig bra, men er det nokon som har opplevt å bli utestengt frå Live, eller har kome ut for andre komplikasjonar med denne chippen?

 

Er det nokon i området Bergen til Haugesund som kan installera ein slik chip (inkl chip) for mindre enn kr 700,-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt eg har forstått, så samlar xboxen info om kva du spelar. Så når du sleng i ein orginal, og spelar online, lastar demoar, eller kva det måtte være, så blir denne informasjonen sendt.

Dette er berre spekulasjonar ifrå meg (og ein del andre) - og sjølvsagt ikkje bekrefta.

 

Den boksen eg har, som har flasha firmware, var *alltid* avkopla nettet når eg satte backups i. Men, etter ei god stund, så blei boksen bannlyst ifrå Xbox live.

Dagen etter kjøpte eg meg ein core, fordi xbox live vil eg ikkje væra forutan.

 

Er du intressert i å ha Xbox live, vil eg anbefala deg å styre klårt alt som har med modifisering å gjere -- såframt du ikkje har ein ekstra boks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...