Lock-Aze Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hepps, for en stund siden tok Cola kverken på mitt MS Natural Kebyboard Elite. Jeg ønsker ett lignende keyboard (og IKKE Microsoft Ergonomic Keyboard 4000 har hatt 3 stk av dette og det var ikke noe godt tastatur ) Det er ikke så veldig nøye om det er kablet eller ikke, men det skal helst ikke koste så fantastisk mye heller. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Logitech har vel fremdeles sitt cordles desktop comfort? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Her fant jeg ett. Dette har jeg selv. Veldig bra! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Flott, tror jeg blir å bestille det, så helt kanon ut det da.. Takk for tips.. Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Her er link til et annet tastatur m/mus, hvis du har lyst på mer å velge i http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324530 Lenke til kommentar
MinopiLus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Her fant jeg ett. Dette har jeg selv. Veldig bra! 8938862[/snapback] Hvor lang rekkevidde er det på den der? -trenger ca 4 meter da jeg ska bruke det til min multimedia maskin (kjøre fra sofa kroken ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå