pulse Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Denne taggen sliter slitt. jeg prøvde idag og poste "backslah" og det er den ikke helt gla i. Og når jeg åpnet posten for redigering, så hadde den gjort om alt til en stor haug med <div>'s som var klønete og rydde tilbake i. Edit / Addon: Har akkuratt skrevet en post som inneholt flere php tagger, og når jeg åpnet den for redigering, ble innholdet mellom alle tre php taggene lik den første :s Endret 25. juni 2007 av pulse Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Dette har eg opplevd flere ganger. Har og lagd ein post om dette i dette forumet før. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Dette er et gammelt problem som de BURDE være klar over, ettersom vi har rapportert det flere ganger, bl.a. til Ueland. Trodde faktisk de hadde gjort om PHP-tagen til CODE inntil videre, men kanskje ikke. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Dette er jo værre enn det var før. Ser ut til at dette problemet dukket opp (igjenn?) når de fikset fargekodingen med <?php ?> og editering. Jeg vil anbefale at de prøver å tak i koden som de har på http://phpbuilder.com/board/ , der fungerer php tagen utmerket og man trenger heller ikke bry seg med <?php ?>. Escape char \ er også ett problem her på forumet, man er nødt til å bruke \\, dette må også fikses. phpbuilder bruker vBulletin® Version 3.5.7. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Kommer til å få gjort mer med PHP-taggen etter oppgraderingen. (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Endret 12. september 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg