Gå til innhold

Skal kjøpe bærbar skole PC

Anbefalte innlegg

Jepp , skal kjøpe bærbar skole PC , får 6000 på san stipend ting og er villig til å legge rundt 4000 av egne penger . Det jeg først tenkte var Mac-Book , har hørt den skal vere en glimrendes skole-Pc :)

Så dette er det jeg er ute etter

* Skal ikke spillest på

* Skal drive photoshop greit

* flere kjerners prosessor

* Skal vere liten og nett ( max 14-15")

* Ha DVD brenner

* Ikke acer eller fujitsu-siemens

takker for hjelp :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

forde fujitsu-siemens har noen fantastisk dårlig feste mekkanismer på skjærmene sine , på en kamerat av meg sin knakk ene rett av , og på moren min sin mistet skjærmen kontakten til maskinen 4 ganger .

Sitter nå selv på en stasjoner acer maskin , som bråker , er ustabil og har vært mye trøbbel med i tilleg er det en del av vennene mine som har acer PCer som de fikk med skolen , som har bare vært problem problem og problem.

derfor :)

Lenke til kommentar

Jeg synes at Acer har flere gode og rimelige PCer.

Se feks på elprice. 7000,- for en ganske så bra PC som jeg selv har testet. Den har Vista Home Premium(som jeg har vært skeptisk til), men funker egentlig greit.

LINK

Mac er jo kult, men tror du får mer hardware ut av en PC når det gjelder pris.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt dårlige erfaringer med de 2 produsentene , acer laster blant annet maskinene sine fulle med helt ubrukelig programvare så gjør maskinen drit treig , så det første jeg må gjøre der er å formatere hele driten , men det er da riktignok ikke store jobben da. Men san er det bare :p

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331332 synst kansje den så bra ut .

Lenke til kommentar
det er bra at du ikke liker acer... det er noe dritt !

ta en titt på hp sine maskiner ..hvor mye har du tenkt å kjøpe en bærbar for ?

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78496

ta en titt på den ! :D

8942572[/snapback]

vil vel ikke si det er dritt ,men har hatt mine erfaringer med de og likte det ikke :)

men er fortsatt åpen for forslag . lurer nesten bare på å kjøpe meg en macbook , herlig å slippe virus/spyware maset , og skal ikke spillest på uansett :)

Lenke til kommentar

Kjøp deg macbooken hvis du vil ha en problemfri skoledag. Du får ms office til mac med studentlisens, da inneholder den imotsetning til windows versjonen også alle ordbøker osv til retteprogrammet.

Husk bare å kjøpe deg en fin mappe eller noe til å ha maskina i slik at den holder lengre og ikke blir så fort stygg i lakken. Og iClean til å vaske skjermen.

Alt fåes hos apple.no

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Fujitu Siemens og den er knall. LANGT ifra noe dårlige fester på denne PC'en, og til 5500 kroner med duo 2 core 1.6 og 2 gig ram, så må jeg si at du kan gjøre MYE dårlige kjøp enn dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...