Evil-Duck Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Jepp , skal kjøpe bærbar skole PC , får 6000 på san stipend ting og er villig til å legge rundt 4000 av egne penger . Det jeg først tenkte var Mac-Book , har hørt den skal vere en glimrendes skole-Pc Så dette er det jeg er ute etter * Skal ikke spillest på * Skal drive photoshop greit * flere kjerners prosessor * Skal vere liten og nett ( max 14-15") * Ha DVD brenner * Ikke acer eller fujitsu-siemens takker for hjelp Endret 25. juni 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvorfor er du skeptisk til de to produsentene? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 forde fujitsu-siemens har noen fantastisk dårlig feste mekkanismer på skjærmene sine , på en kamerat av meg sin knakk ene rett av , og på moren min sin mistet skjærmen kontakten til maskinen 4 ganger . Sitter nå selv på en stasjoner acer maskin , som bråker , er ustabil og har vært mye trøbbel med i tilleg er det en del av vennene mine som har acer PCer som de fikk med skolen , som har bare vært problem problem og problem. derfor Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du kan jo ta en titt på Dell Inspiron 6400 Lenke til kommentar
krroold Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg synes at Acer har flere gode og rimelige PCer. Se feks på elprice. 7000,- for en ganske så bra PC som jeg selv har testet. Den har Vista Home Premium(som jeg har vært skeptisk til), men funker egentlig greit. LINK Mac er jo kult, men tror du får mer hardware ut av en PC når det gjelder pris. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Har en Acer 5* serie og den er helt knall.. Ingen verdens problemer med den, og er helt stille. Den høres ikke i det hele tatt, null, nada, zip. Dine fordommer er unødvendig. Acer er topp. Endret 25. juni 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Nå har jeg hatt dårlige erfaringer med de 2 produsentene , acer laster blant annet maskinene sine fulle med helt ubrukelig programvare så gjør maskinen drit treig , så det første jeg må gjøre der er å formatere hele driten , men det er da riktignok ikke store jobben da. Men san er det bare http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331332 synst kansje den så bra ut . Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 det er bra at du ikke liker acer... det er noe dritt ! ta en titt på hp sine maskiner ..hvor mye har du tenkt å kjøpe en bærbar for ? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78496 ta en titt på den ! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 det er bra at du ikke liker acer... det er noe dritt ! ta en titt på hp sine maskiner ..hvor mye har du tenkt å kjøpe en bærbar for ? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78496 ta en titt på den ! 8942572[/snapback] vil vel ikke si det er dritt ,men har hatt mine erfaringer med de og likte det ikke men er fortsatt åpen for forslag . lurer nesten bare på å kjøpe meg en macbook , herlig å slippe virus/spyware maset , og skal ikke spillest på uansett Lenke til kommentar
magnus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kjøp deg macbooken hvis du vil ha en problemfri skoledag. Du får ms office til mac med studentlisens, da inneholder den imotsetning til windows versjonen også alle ordbøker osv til retteprogrammet. Husk bare å kjøpe deg en fin mappe eller noe til å ha maskina i slik at den holder lengre og ikke blir så fort stygg i lakken. Og iClean til å vaske skjermen. Alt fåes hos apple.no Lenke til kommentar
t_k Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kjøpte meg en Fujitu Siemens og den er knall. LANGT ifra noe dårlige fester på denne PC'en, og til 5500 kroner med duo 2 core 1.6 og 2 gig ram, så må jeg si at du kan gjøre MYE dårlige kjøp enn dette! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 hva med å vente til høsten da? Lenke til kommentar
magnus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Enig. Vent til høsten, da kommer også apple med sitt "back to school". Pleier å komme 1/8 og da får en med veldig billig ipod når en kjøper en mac (sist var det 1250kr i rabatt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå