chil Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hei har just kjøpt nye høytalere og nytt lydkort Audigy2 og creativ 6.1 høytaler sett, Lydkortet funker helt fint prøvd det på di gamle stereo høytalerene. når jeg kobler til di nye 6,1 får jeg ikke lyd(hvis jeg legger øret helt inntil så hører jeg bitte grann) hva kan problemet være ikke svar prøv og bytt på ledigene, sånt har jeg prøvd tror rett å slett det må være noe feil med forsterkerensom er innebygd i bass kassa Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 har også teste ut Høytlaerene(di små satelitt med og koble 1 og 1 av dem til en utgang på di gamle stereo høyalerene. virker helt fint. kan det være noe galt med Sub kassa der alt kobles? sikkert vanskelig og svare på men jeg tar alle forslag med takk! Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 pliiiz a!! Anybody! blir Gaal Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har usedvanlig lite erfaring med sånne små surround-sett, men det kan ikke være at de krever et digitalt signal inn? Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Prøver igjen ingen andre forslag?????? plis kom med alt! takk Ricky for forslaget! jeg er lei meg! Lenke til kommentar
Raz Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har du prøvd forumet for Audigy hos Creative? http://no.europe.creative.com/support/foru...rum.asp?foru=51 Jeg anbefaler deg å bruke den. Folk fra creative er innom der for å hjelpe titt og ofte. Ellers er det sikkert andre som har gjort samme erfaring. Lenke til kommentar
kamikaze303 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Rare greier, har akkurat det samme selv. Men her fungerer det helt fint. Har du lastet ned de nyeste driverene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå