PMnormal Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Da drar jeg like godt fram noe eldre, som forsåvidt også kan kalles manipulasjon av foto. Jeg må bare beundre denne mannen. Jan Saudek 8945502[/snapback] Gud bedre, Saudek er konge Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Wow, der var det en del sykt.. Et av de første bildene jeg så (jeg begynte med 2001-2005) der var The Journey.. Måtte blinke kraftig og se om jeg faktisk så hva jeg trodde jeg så. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Okay, jeg trodde jeg kunne mye photoshop, men dette er utrolig. Er det noen som vet hvordan man får dette til? Den dybdeskarpheten er jo ikke fra denne verden omtrent. Lenke til kommentar
wedoe Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg tuslet tilfeldigvis inn i en Saudek-utstilling i Praha, det er jeg veldig glad for jeg gjorde. Hadde ikke hørt om han før, men det var en flott opplevelse, voldsomt inspirerende. Tenk dere det her over en meter bredt. Og selvsagt mange lettkledde kvinner i forskjellige fasonger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå