Sinderella Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Av en merkelig grund kom jeg over en mobil på ebay her en dag, og i dag sluttet plutselig all lyd på min SE K800i å fungere, eneste som går er sms og mms. Ny mobil tenkte jeg og gikk inn på ebay (ja..) Og her er et lite utvalg av de forskjellige telefonene jeg fant. Det er litt trisdt, for jeg vil jo ha alle! I-MOBILE 902 # Display Type : TFT , 16 million colors # Display Size : 240x320 pixels # Camera : 8.0M Pixels (CCD Censor 5.0M Pixels, Auto Focus, Xenon Flash Light) # 5-way navigation key # MP3 player # Video Recorder/Player (support MP4 and 3GP) # TV out # Dimensions: 102 x 48 x 17.5 mm # Network GSM 900/1800/1900 # Messaging Messaging : SMS, EMS, MMS # Memory Card slot : Micro SD # Phone memory : 128MB # Built-in handsfree # Connectivity GPRS Class 12 # Bluetooth 2.0 Fikk ikke kopiert spesifikasjonene (denne liker jeg godt) BZ688 WAP Double Keypad Double Monitor Slim, trendy appearance Dual-Band: GSM 900 / DCS 1800 262K Color Display 1.3 Mega Pixels Camera 64 polyphonic, MP3 Ringtone GPRS, SMS, MMS, Voice Mail, Cell Broadcast Music and Video: MP3, MP4, 3GP Dim: 96 x 50 x 17mm Yetti QQ520 WAP Browser 2.0 Extra Slim body Extra Small (Smaller than pocket-size) Download Games through WAP Dual-Band: GSM 900 / DCS 1800 262K Color Display 64 polyphonic, MP3 Ringtone GPRS, SMS, MMS, Chat, Voice Mail, Broadcast Message Music and Video: AMR, WAV, MP3, 3GP, MP4 Dim: 67 x 41 x 13mm Telsda TO22 90 Degree Rotation 0M Digital Camera Slim, trendy appearance Dual Band: GSM 900 / PCS 1800 2.0 Mega Pixels Camera Supported up-to 2G T-Flash Card 64 polyphonic, MP3 Ringtone GPRS, SMS, MMS, Voice Mail, Cell Broadcast Music and Video: MP3, MP4, 3GP Organizer, Dictionary,WAP Languages: English, Simplified Chinese Dim: 87 x 44 x 17mm Smart - I digital music phone Supports GSM900 / DCS1800 (2 Bands network) GPRS Message Service Internal antenna, Dual Speaker 3D sound, 64 chord ring tone Acts as MP3, MP4, MPEG4 player Internal 1825k memory, One FREE Trans-flash 128M Micro SD Card, expandable maximum to 1G Supports WAP / MMS network 260k TFT 65k color Screen, 1.3M pixels camera lens Support Language: English, Simp. & Tran. Chinese, Russian Support imaging, video, sound recording, message and voice mail Allow ring tone editing, photo editing Games, alarm clock, calendar, schedule, calculator, currency converter, healthy management are additional functions Color: White Dimension: 35 mm x 87 mm x 22 mm Weight: 81g Sånn... Nå, hva tror folk om denne type telefoner?? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hadde vært RÅFETT med for eksempel en Yetti QQ520 Jeg vil ha en mobil ikke alle andre har :/ Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Sant, det som jeg og tenker, jeg blir liksom litt trist når jeg ser andre har samme telefon som meg. Vil ikke føle meg som en av mengden. Den frister, liten og helt merkelig men kjempe tøff liker det at skjermen er på siden og tastene på andre, fleretyper sånne telefoner (ikke så små) som jeg fant som er kule Jada, velge seg noe å kjøpe er vanskelig!! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er det bare meg som ikke liker noen av de telefonene? Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Vet ikke, Jeg for min delliker develdig godt.Ganske lei Nokia og SE sine modeller som bare er like hverandre og uten særlig nytenkning. Derfor ble jeg overlykkelig når jeg fant ut atebay har en hel haug freshe mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå