Migla Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Glade mennesker gjør meg glad. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 At jeg skal onnanere nå 6 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) At jeg skal onnanere nå Det er bare gøy til det er over. Endret 13. november 2010 av Amberlamps 5 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvilket studie/ skole? Gavekort går Romteknologi VG3 i nord. Det finnes bare en romteknologi-skole i Norge og den ligger på Andøya (eller hvordan faen det skrives) i nord. Takk for at du sparte meg for slitasje på tastene mine! Men ja, bor oppi kalde nord og skyter opp raketter. Kan man søke romteknologi for gøy? Altså at det bare er interresangt, men du har ikke lyst til å jobbe med det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 At jeg skal onnanere nå Det er en synd i mot Gud og du kommer til å bli blind, samt få hår på håndflatene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 samt få hår på håndflatene. Det gjør det hele enda bedre, neste gang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 samt få hår på håndflatene. Det gjør det hele enda bedre, neste gang. Nei, det er jo som å bli runka av en hund. Hvem faen vil det? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kjæresten min gjør meg glad Life is good 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hjemme fra jobb. Rakk akkurat en nattbuss. Aldri tatt før, så tenkte jo busskortet mitt ville virke på ruta. Men nei da, måtte visst betale siden det var nattbuss. Og isteden for 30 kr som er vanlig skulle de visst ha 60 kr. Jeg hadde ikke særlig med kontanter på meg. Men jeg var edru på vei hjem fra jobb (noe jeg forklarte) og oppførte meg greit. Så fikk sitte på gratis hjem. Det gjorde meg glad. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Takk for at du sparte meg for slitasje på tastene mine! Ikke noe problem! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Må takke Kaymeerah for å hjelpe meg å oppdage Shpongle. (Egentlig så viste Enzyme X det til meg for lenge siden lololol, men jeg var for ung og dum ) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 1 Spille SoulSilver med lyd og headset med god kvalitet 2 Gå inn i den første routen i Kanto. ????? ORGASME Jeg kunne ligget sånn her i evigheter. Dessverre har jeg en pokémonliga som skal få ræva si servert til seg selv. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Må takke Kaymeerah for å hjelpe meg å oppdage Shpongle. (Egentlig så viste Enzyme X det til meg for lenge siden lololol, men jeg var for ung og dum ) Ishq. Eller The Prophet. Dj Shadow gjer meg glad. Så utruleg digg å høyra på når eg øve til prøve. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Gjør meg glad at når purken dukket opp i natt der jeg var på fest så var de for en gangs skyld i godt humør de også. Var vist litt "høy lytt" i følge noen men politiet synes det var ganske rolig.. Var ei som stappa en vibrator i øret mitt også :!: Bra kveld med andre ord Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Shpongle. Shpongle - Electroplasm! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ferdig med prosjektet! Og det gikk knallbra! Helvete så herlig å kunne legge så mye og viktig arbeid bak seg! :love: Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sebastian Vettel vant løpet i abu dhabi i dag og tok likegod verdensmestertittelen og. I tillegg ble han verdens yngste formel en verdensmester !!! :new_woot: :new_woot: 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Shpongle. Shpongle - Electroplasm! Siste minuttet av Walking Backwards Through the Cosmic Mirror er . Hele albumet er også. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kan man søke romteknologi for gøy? Altså at det bare er interresangt, men du har ikke lyst til å jobbe med det? Tror da det. Det kan man vel med alt. Pliktår gjelder vel bare for folk i grønt. Forresten, Chelsea - Sunderland 0-3. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kan man søke romteknologi for gøy? Altså at det bare er interresangt, men du har ikke lyst til å jobbe med det? Tror da det. Det kan man vel med alt. Pliktår gjelder vel bare for folk i grønt. Fristende, Også fristende å søke i spania elns, hadde vært chill. Litt sugen på lege òg. Men med min frykt for sprøyter er vel ikke det noe å satse på. Tror jeg går for ingeniør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå