Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket studie/ skole?

Gavekort går Romteknologi VG3 i nord. Det finnes bare en romteknologi-skole i Norge og den ligger på Andøya (eller hvordan faen det skrives) i nord.

Takk for at du sparte meg for slitasje på tastene mine! :love:

Men ja, bor oppi kalde nord og skyter opp raketter.

Kan man søke romteknologi for gøy? Altså at det bare er interresangt, men du har ikke lyst til å jobbe med det?

Lenke til kommentar

Hjemme fra jobb. :)

Rakk akkurat en nattbuss. Aldri tatt før, så tenkte jo busskortet mitt ville virke på ruta. Men nei da, måtte visst betale siden det var nattbuss. Og isteden for 30 kr som er vanlig skulle de visst ha 60 kr. Jeg hadde ikke særlig med kontanter på meg.

Men jeg var edru på vei hjem fra jobb (noe jeg forklarte) og oppførte meg greit. Så fikk sitte på gratis hjem. Det gjorde meg glad. :w00t:

Lenke til kommentar

Må takke Kaymeerah for å hjelpe meg å oppdage Shpongle.

(Egentlig så viste Enzyme X det til meg for lenge siden lololol, men jeg var for ung og dum :( )

Ishq. Eller The Prophet.

Dj Shadow gjer meg glad. :wee: Så utruleg digg å høyra på når eg øve til prøve.

Lenke til kommentar

Gjør meg glad at når purken dukket opp i natt der jeg var på fest så var de for en gangs skyld i godt humør de også. Var vist litt "høy lytt" i følge noen men politiet synes det var ganske rolig..

Var ei som stappa en vibrator i øret mitt også :!:

Bra kveld med andre ord :fun:

Lenke til kommentar

Kan man søke romteknologi for gøy? Altså at det bare er interresangt, men du har ikke lyst til å jobbe med det?

Tror da det. Det kan man vel med alt. Pliktår gjelder vel bare for folk i grønt.

Fristende, Også fristende å søke i spania elns, hadde vært chill. Litt sugen på lege òg. Men med min frykt for sprøyter er vel ikke det noe å satse på. Tror jeg går for ingeniør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...