Saft Suse Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Amiina Eneste musikken jeg kommer på som virkelig får meg glad og fornøyd. Vel, de og Sigur Ros. Begge islandske. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Helg gjør meg varm i nickersen! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK OH GOD OH GOD OH GOD OH GOD! TRON: LEGACY. 6. Desember! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Litt Edith Piaf om morgenen c: Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 FLAC er episk, men dog nokså upraktisk. Jeg ser ikke poenget i å ha 60MB store musikkfiler, som spiser CPU-kraft og ikke kan avspilles i alle media-avspillere, når du uansett har et billig Logitech-anlegg eller et Koss Headset. Godt annlegg og X-fi Titanium fatal1ty pro ftw! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 FLAC er episk, men dog nokså upraktisk. Jeg ser ikke poenget i å ha 60MB store musikkfiler, som spiser CPU-kraft og ikke kan avspilles i alle media-avspillere, når du uansett har et billig Logitech-anlegg eller et Koss Headset. Godt annlegg og X-fi Titanium fatal1ty pro ftw! Er ikke overbevist! FLAC er like mye placebo som kvalitet. For eksempel så skal man være utrolig flink for å kunne høre forskjell på FLAC og 320kbps LAME-MP3, man må nesten frem med spektrometer for å kunne i det hele tatt kunne skille dem! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Spørs *VELDIG* på musikken det da. Jeg skal love deg at man hører forskjell innenfor psykedelisk elektronisk musikk. EDIT: Det spørs jo selvfølgelig litt på hvilken musikk gruppen lager.. Endret 13. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det tviler jeg på. Begge lydformatene er top-notch og lossless. Den viktigste parten av musikkfiler, er den delen som sier lossless. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Du kan tvile så mye du vil, men det er rimelig enkelt å høre forskjell (for meg ihvertfall). Endret 13. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg skal ikke drepe gleden din med unødvendig off-topic! Skikkelig kaffe om morgenen gjør meg utrolig glad! Det er en sjeldenhet i hybellivet. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Fantastisk kveld i går på Stand-up med Sturla Berg Johansen! Men det at jeg drakk øl, rødvin og cognac på vorset først, og en million øl på Samfunnet, har satt sitt preg på hodet i dag. Schmert! 1 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Pils gjør meg glad! 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Herlig helg! Forsh og byen igår - morro at folk tror jeg er full selv om jeg faktisk ikke drikker. ER FULL AV LIV JEG MOFOS! Ingenting er bedre enn å sette seg i bilen etter en tafseslafsekveld. Idag har jeg hatt en digg dag på jobb, nye biler hadde kommet inn i butikken og han ene selgeren ville anbefale meg til ledelsen for en deltidsjobb og full opplæring der som kunne passe med videre studier! Nå er det pizza og diverse programmer etterfulgt av nachoschipz med dipp Ingen lekser å tenke på imorgen heller Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hospitering på vidaregåande neste veke, dvs ingen lekser, og langhelg etter det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 At jeg er ferdig med prosjektet mitt som jeg har jobbet i flere uker med! Verste av alt er at det teller 80% av standpunktkarakteren min! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 At jeg er ferdig med prosjektet mitt som jeg har jobbet i flere uker med! Verste av alt er at det teller 80% av standpunktkarakteren min! Hvilket studie/ skole? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Gjør meg glad at jeg ikke er spilleavhengig lengre Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvilket studie/ skole? Gavekort går Romteknologi VG3 i nord. Det finnes bare en romteknologi-skole i Norge og den ligger på Andøya (eller hvordan faen det skrives) i nord. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvilket studie/ skole? Gavekort går Romteknologi VG3 i nord. Det finnes bare en romteknologi-skole i Norge og den ligger på Andøya (eller hvordan faen det skrives) i nord. Takk for at du sparte meg for slitasje på tastene mine! Men ja, bor oppi kalde nord og skyter opp raketter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå