SHHHKSHHHK Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 If it didn't happen on Facebook, it didn't happen at all. Jeg har ikke Facebook. Eksisterer jeg ikke? Nei Haha. Har du ikke hørt det utrykket? Jeg bruker det mest som en spøk Jeg har faktisk ikke hørt utrykket, men jeg tok spøken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Heeeeeeeeeeeeeeeeelg. Og jeg har fått ny og koselig kollega. Synd vi nesten aldri jobber til de samme tidene. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Lasagne! Endret 12. november 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har hatt en utrolig bra dag på jobben og er generelt i godt humør i dag Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skal jeg være ærlig, så er stabile forum hyggelig og gjør meg glad. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skal jeg være ærlig, så er stabile forum hyggelig og gjør meg glad. Så flott at vi faktisk setter pris på det etter det er fiksa også! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skulle gi en litt dårlig nettbutikk jeg har brukt før en sjanse nummer to, og bestilte en korg nanokontrol derfra. Det tok en uke før de sa at varen ikke var på lager, og at det kom til å ta to-tre uker. Pluss at det kostet 700 kroner med frakt. Valgte å kansellere. Fant en annen nettbutikk, og der betalte jeg kun 400 kroner, fikk den i svart farge, og den bruker minimal tid på å komme hit. Bestilte på onsdag ettermiddag, og den ankommer i kveld. YEEA. Yeaaa. Har tenkt å kjøpe minst en kul dings / gadget i måneden. Om et år har jeg sikkert drittmye kult. Niiiice! Elske korg sine instrument/verktøy! Skulle ønske eg hadde alt. Kva side du fant den på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Entwine Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Psykedelisk musikk! Det er virkelig ingenting innenfor musikk som ikke går under psykedelisk og samtidig fucker hjernen helt når man hører på det.. Ja, jeg vet at det kalles psykedelisk musikk for en grunn. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Gjør meg glad at jeg endelig har byttet over fra WiMP til Spotify Premium! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Øl med tilhørende god musikk. Edit: Takk til dere likesinnede som plusser innlegget. Endret 12. november 2010 av Onyx 1 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Når det står: leveringsfrist om 5 minutter på Its'learning og man er ferdig Helg med soving begynner snart. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 FLAC! Yes! Folk som bruker .mp3 til absolutt alt har ikke peiling. Folk som ikke har peiling og uttaler seg om noe irriterer. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 FLAC! Yes! Folk som bruker .mp3 til absolutt alt har ikke peiling. Det einaste teite er at ein ikkje kan importere FLAC til spotify Spotify Premium med FLAC-støtte hadde vore hyggeleg og gjort meg glad… 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Favorittknapp og lenker! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK DAFT PUNK 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 FLAC er episk, men dog nokså upraktisk. Jeg ser ikke poenget i å ha 60MB store musikkfiler, som spiser CPU-kraft og ikke kan avspilles i alle media-avspillere, når du uansett har et billig Logitech-anlegg eller et Koss Headset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå