;_; Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ser ikke poenget med micro-SIM! Ikke er det spesielt mindre og ikke følger det standarder. Frigjør plass på innsiden av telefonen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skulle gi en litt dårlig nettbutikk jeg har brukt før en sjanse nummer to, og bestilte en korg nanokontrol derfra. Det tok en uke før de sa at varen ikke var på lager, og at det kom til å ta to-tre uker. Pluss at det kostet 700 kroner med frakt. Valgte å kansellere. Fant en annen nettbutikk, og der betalte jeg kun 400 kroner, fikk den i svart farge, og den bruker minimal tid på å komme hit. Bestilte på onsdag ettermiddag, og den ankommer i kveld. YEEA. Yeaaa. Har tenkt å kjøpe minst en kul dings / gadget i måneden. Om et år har jeg sikkert drittmye kult. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skulle gi en litt dårlig nettbutikk jeg har brukt før en sjanse nummer to, og bestilte en korg nanokontrol derfra. Det tok en uke før de sa at varen ikke var på lager, og at det kom til å ta to-tre uker. Pluss at det kostet 700 kroner med frakt. Valgte å kansellere. Fant en annen nettbutikk, og der betalte jeg kun 400 kroner, fikk den i svart farge, og den bruker minimal tid på å komme hit. Bestilte på onsdag ettermiddag, og den ankommer i kveld. YEEA. Yeaaa. Har tenkt å kjøpe minst en kul dings / gadget i måneden. Om et år har jeg sikkert drittmye kult. Good luck with that. Om et år er du her: 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Må jo unne seg noe da! ...og du vet at det går ann å kaste ting? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Må jo unne seg noe da! ...og du vet at det går ann å kaste ting? Tenkte mer på fattigdom jeg da Men jeg fyder meg over Black Ops og jeg skal bruke store deler av helgen til å spille det! Samt skal til Oslo i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Snø, fri, ingen flere oppgaver å tenke på dette semesteret, besøk av kjæresten i kveld. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Skulle gi en litt dårlig nettbutikk jeg har brukt før en sjanse nummer to, og bestilte en korg nanokontrol derfra. Det tok en uke før de sa at varen ikke var på lager, og at det kom til å ta to-tre uker. Pluss at det kostet 700 kroner med frakt. Valgte å kansellere. Fant en annen nettbutikk, og der betalte jeg kun 400 kroner, fikk den i svart farge, og den bruker minimal tid på å komme hit. Bestilte på onsdag ettermiddag, og den ankommer i kveld. YEEA. Yeaaa. Har tenkt å kjøpe minst en kul dings / gadget i måneden. Om et år har jeg sikkert drittmye kult. Good luck with that. Om et år er du her: Bruker bare penger som jeg setter av til sånt. Og tingene er ikke spesielt dyre. Ikke at jeg har bruk for så mange ting i livet mitt, men det er alltid morsomt når folk kommer på besøk og lurer på hva alt jeg har er for noe. Det underholder gjester. Og meg. Hehu. Elsker å få pakker i posten. Endret 12. november 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAG! 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAG! !GAAAAAAAAADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ikke snakk om. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAG! !GAAAAAAAAADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det har da vært fredag lenge. Over halve fredagen er ferdig jo. 1 Lenke til kommentar
nxo Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 weed + en pakke salami ((???) var som å spise en engel) + sjokolade + brus + call of duty + "venninne"(ff). Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hahaha, folk som kjører rundt i MR2'er (ny model) De ser så grisestygg ut og jeg hadde ALDRI i livet satt foten min inn i noe slikt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 If it didn't happen on Facebook, it didn't happen at all. Med det i tankene så ble min relationship status oppdatert i natt. DET er hyggelig det 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 If it didn't happen on Facebook, it didn't happen at all. Jeg har ikke Facebook. Eksisterer jeg ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Snittleif: Gratulerer! Strøken leilighet, fri, snø, god musikk, nytt tastatur, omsider trådløst nett, kjæreste snart på besøk og en aften med god mat og en film gjør meg utrolig glad. Endret 12. november 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Super Smash Bros. kamp på skola i dag Har ikke hatt det så morsomt på lenge Endret 12. november 2010 av Refsa Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 If it didn't happen on Facebook, it didn't happen at all. Jeg har ikke Facebook. Eksisterer jeg ikke? Nei Haha. Har du ikke hørt det utrykket? Jeg bruker det mest som en spøk Snittleif: Gratulerer! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå