Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kverulantar. Monster Magnet gjer meg glad! De kommer til Oslo vet du! Steike. Nytt tastatur, kan ikke få understreket det nok. Gir hele maskinen følelsen av et kvalitetsløft. Det er så herlig! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Litt vanskeligt å komma seg til Oslo når ein har husarrest. *går til deppetråden* Å laga songar gjer meg glad! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Denne artikkelen: Gigantiske, mystiske bobler funnet i Melkeveien Interessant kortartikkel fra DB.no. Skulle hatt fler slike, og mindre av den tullete sorten som ’Se Jenny og Fredrik Skavlan som pizzakokker’. Endret 10. november 2010 av Ishq Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Husarrest?? What?? Jaja.. trening gjør meg glad! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Litt vanskeligt å komma seg til Oslo når ein har husarrest. *går til deppetråden* Å laga songar gjer meg glad! Trodde du bodde for deg selv....og var relativt eldre enn 13... Noe som gjør meg glad er at jeg har bestilt codex edition av Assassins Creed Brotherhood og at Golden Sun: Dark Dawn komme neste måned Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Litt vanskeligt å komma seg til Oslo når ein har husarrest. *går til deppetråden* Å laga songar gjer meg glad! Trodde du bodde for deg selv....og var relativt eldre enn 13... Eg er 17, og bur åleina. Men foreldra mine kreve nå at eg kjem heim i helgene. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Eg er 17, og bur åleina. Men foreldra mine kreve nå at eg kjem heim i helgene. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jason Malachi irriterer meg hver dag nå. Idiot. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) At jeg fant igjen gavekortet på 500kr jeg vant før jul i fjor. I morra blir det innkjøp av COD: Black Ops! Endret 10. november 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tror TV Norge Max faktisk kan være bra. Mad Men om en halvtime! 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jo, men veldig vridd mot ambient og downtempo. Lettere sagt en miks av psytrance, psybient og downtempo. Noen låter er nærmest helt psytrance (for eksempel The God Particle), mens andre er psybient (for eksempel Walking Backwards Through The Cosmic Mirror). Shpongle gjør meg glad! Bare for å holde meg OnT. Men jeg er faktisk seriøs. Favorittartist #1. Helt sant at det varierer veldig mye innen Shpongle, forøvrig er Electroplasm min absolutt favoritt da den doper meg helt ned uten rus, slik som det meste inne Psy i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Eg er 17, og bur åleina. Men foreldra mine kreve nå at eg kjem heim i helgene. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Things happened and they found out, okay? D: Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kan du ikke bare droppe å komme hjem i helgene? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Yea, that's gonna work out real well later. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jag slutade lyda föräldrarna när jag fyllt 15:whistle: Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ser hvem som gir seg først da. Foreldra dine med at du må komme hjem i helgene eller at du dropper å komme hjem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Dette er ikke særlig hyggelig, og ikke gjør det meg glad. (Psst, ta det på PM!) Yngwie J Malmsteen - Concerto Suite Live with the New Japan. DETTE derimot, gjør meg veldig glad. Deilig instrumental gitaronani, med en dæsj(!) symfonisk orkester. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 http://www2.razerzone.com/tron/ !! 3 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ble ferdig med et 6 måneders prosjekt på 2 dager. Og at jeg endelig har fått ordnet mht. betaling av en regning som er 1 dag ifra inkassovarsel. Nå slapper jeg endelig av med litt musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå