Gavekort Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Iskald Cola. Har hatt en tier her som har skreket etter en cola i flere uker nå. Hvor kjøper man cola for 10kr? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 På jobben min, selvsagt. Vi har egen brusautomat. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mm, hos Get hadde de også automater som tok 10kr. Ihi, ting som gjør meg glad: Om to dager sitter jeg på toget til Bergen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 På jobben min, selvsagt. Vi har egen brusautomat. Billig brus gjør meg glad! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg savner brus som kostet en tier og som samtidig var kald. 5 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Manowar Ingenting er som ballhard harrymetall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg savner brus som kostet en tier og som samtidig var kald. Brusen var så kald at jeg fikk ståpels på armene, og det gikk frysninger nedover ryggen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Brus som er så kald at jeg får ståpels på armene og frysninger ned ryggen får buksen min til å bevege seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Synd jeg ikke har en 10-er til. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 This thread is a teaser. Nå har jeg lyst på iskald cola, Slimda. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har lyst til å komme meg hjem for jeg er rimelig sikker på at Fallout 3 GOTY ligger i posten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 This thread is a teaser. Nå har jeg lyst på iskald cola, Slimda. Bildet over er, som mange sikkert skjønner, svært hyggelig. Det gjør også mange mennesker veldig glade. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er alt for mange isbiter som ligger i veien for å nå fram til Colaen. 3 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er glad for at jeg fikk leke meg med kameraet på jobben. Lagde time-lapse video av innstallasjon av lavtrykkskompressoren og fan bladene. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 De få stundene der alt bare går på skinner. 4 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er glad for at jeg fikk leke meg med kameraet på jobben. Lagde time-lapse video av innstallasjon av lavtrykkskompressoren og fan bladene. Youtube ftw! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Skulle gjerne gjort det, men jeg har nok ikke lov til det... Men stilig ble det! Endret 9. november 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har bursdag i dag, og det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bestod oppkjøringen i dag, det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Gratulera med dagen! Og gratulera med lappen! Endret 9. november 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå