FrankBjarne Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 1. Opera 2. Firefox 3. Chrome 4. IE 1.Firefox, kun fordi eg opplever den som betre til java. 2.Opera 3.Chrome 4.IE ... ... ... 9001: Safari Mat gjer meg utruleg glad, spesielt etter å ha gløymt skulematen i dag. 1. Chrome 2. Chrome 3. Chrome 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Herregud, Jaaaaaaa!!!!!!! Har lurt lenge på om eg fekk innkalling til del 2 av sesjonen i militæret, så sendt mail å spurte i seist veke, her er svaret eg akkurat fekk: Hei Du vil om kort tid motta innkalling til sesjon del 2. (foreløpig oppmøtedato er 27.01.2011). JaaA!! Då er det bare å trene,trene,trene, så befal/krigsskulen! Fy faen å glaaa!! 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Gratulera! Eg og lurar litt på resultatet. Dersom eg kjem inn, blir eg glad sidan... MILITÆRET! Og dersom eg ikkje kjem inn, blir eg og glad. Sidan då har eg ikkje så dårleg samvittighet for å gå folkehøgskule. Endret 8. november 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) 1. Firefox 2. Firefox 3. Firefox Helt enig med deg der Gjør meg glad at det snør heletiden Endret 8. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Chrome er for hipstere. Det er hyggelig og gjør meg glad at jeg kan browse i en skikkelig browser som ikke bare er copy+paste av standardfunksjoner. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 - Det ble bekreftet nye maps til BFBC2 - Detaljer om GTX 580 kom igår - Bursdag idag Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Chrome er for hipstere. Det er hyggelig og gjør meg glad at jeg kan browse i en skikkelig browser som ikke bare er copy+paste av standardfunksjoner. Det gjør meg glad at du feila på det standpunktet 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gratulera med dagen, Siemn! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan er det her egentlig en diskusjon? Av firefox, opera og chrome går det egentlig mest på preferanser. Selv om firefox er best selvfølgelig. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan klarer dere her i denne tråden å si at en browser er best? Jeg bruker både Opera og Firefox, og begge er like gode ville jeg sagt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 - Det ble bekreftet nye maps til BFBC2 - Detaljer om GTX 580 kom igår - Bursdag idag Den delen gjorde meg glad Og gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) - Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Den delen er super bra ja. Må nesten si gratulerer med dagen jeg også. Så gratulerer med dagen Hvordan er det her egentlig en diskusjon? Av firefox, opera og chrome går det egentlig mest på preferanser. Selv om firefox er best selvfølgelig. Firefox og Opera stjeler ideene til Chrome. I tillegg har Chrome mye raskere oppdateringer av sin nettleser. Tror vi har en tråd til denne diskusjonen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Off-topic: Hvor fant dere delen om nye baner, og disse banene kommer vel til konsoll? On-topic: Hjemme og slapper av etter en stressende skoledag. Fikk slutte en halvtime tidligere også, noe som gjorde at jeg kom en time tidligere hjem en det jeg vanligvis gjør (Tung setning) Endret 8. november 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Stikk innom BC2 tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Takk for alle hilsenene! - At jeg får gratulasjoner gjør meg glad - Boobotie (Sør-Afrikansk rett) til middag - Sjokoladefondant til dessert - Brownies senere ikveld Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Firefox og Opera stjeler ideene til Chrome. Jeg ler. Selvlaget mat gjør meg glad. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Firefox og Opera stjeler ideene til Chrome. I tillegg har Chrome mye raskere oppdateringer av sin nettleser. Tror vi har en tråd til denne diskusjonen For noe tull! Det meste i Chrome eksisterte i Opera og FF lenge før Chrome hadde det implementert. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Selvlaget mat gjør meg glad. Så lenge det blir godt, ja. Det som og er kjekt er at feta-ost faktisk smakar drit-godt saman med kylling og pasta! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Selvlaget mat gjør meg glad. Du vet at frossenpizza ikke telles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå