Notelitten Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 FF og Opera slår Chrome langt ut av orbit. For det første er Javascript og Flash mye kjappere i FF og Opera og hvis man slår av DNS prefetch i Chrome er det langt tregere enn noen av disse browserne. Bare noen få eksempler. Jeg er tilhenger av Chrome, mulig fordi det var meget raskt når det kom ut, og holder faktisk halvveis oppe med FF og Opera. En annen ting jeg liker med Chrome er at det er simpelt, du får det du vil, og ingenting mer enn det du vil. (et av problemene mine er at chrome etterhvert bruker så mye ressurser at det krasjer, den jo i alle fall mer stabil enn IE, men det er det) Eller så er jeg nok en FF fanboy. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hver sin smak. Jeg er jo selvfølgelig enig i at Chrome er bedre enn IE, men personlig synes jeg FF og Opera slår den. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 1. Opera 2. Firefox 3. Chrome 4. IE Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 At jeg er gravid! 4 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Meshuggah – BleedAhh! Så hardcore shit at det er en glede å høre på! Ja! Og digg treningsmusikk! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 At jeg er gravid! wat Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 At jeg er gravid! Glemte vi kondom? Glad: Jeg har fri fra jobben Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Glemte vi kondom? Lurer mer på hvordan en av mitt kjønn ble gravid jeg. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg ... er en sjøhest? Nei, er jomfrufødsel, Diskutant, så vi glemte ikke kondom. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Glad: Jeg har fri fra jobben Har ikke du skole idag? Er vel vanlig hverdag? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Bestefar importerer amerikanere waaaat Biler altså, hvis du må ha det inn med teskje.. OnTopic: DET SNØØØR :D Endret 8. november 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Glad: Jeg har fri fra jobben Har ikke du skole idag? Er vel vanlig hverdag? Edit: Jeg er glad fordi jeg ikke går på skolen i år, er 23 år, slipper sånt, og har fri fra jobben! Glemte vi kondom? Lurer mer på hvordan en av mitt kjønn ble gravid jeg. :!: Lett! Med min sperm går alt an! (fra "junior" med A. Schwarzenegger) Endret 8. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Glad: Jeg har fri fra jobben Har ikke du skole idag? Er vel vanlig hverdag? Edit: Jeg er glad fordi jeg ikke går på skolen i år, er 23 år, slipper sånt, og har fri fra jobben! Men du er jo 15? 9 Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Noe som er hyggelig? - Når jeg blir invitert på tur til stranda. Noe som gjør meg glad? - Ødelegge sandslott. Endret 8. november 2010 av Invoke 1 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 At jeg skal skaffe meg hund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 En annen ting jeg liker med Chrome er at det er simpelt, du får det du vil, og ingenting mer enn det du vil. Alt blir hva du gjør det til? FF kan jo fint endres til å være über minimalistisk og lettkjørt. Uansett! Noe som gjør meg glad: To hull i skrivebordet. Endelig litt mer ryddig her! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er glad fordi jeg ikke går på skolen i år, er 23 år, slipper sånt, og har fri fra jobben! Småtass. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 1. Opera 2. Firefox 3. Chrome 4. IE 1.Firefox, kun fordi eg opplever den som betre til java. 2.Opera 3.Chrome 4.IE ... ... ... 9001: Safari Mat gjer meg utruleg glad, spesielt etter å ha gløymt skulematen i dag. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Forhåndsbestilte CoD just, så de holder av et spill til meg i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå