Amberlamps Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Bestefar importerer amerikanere (privat). Når han kommer hjem fra usa med en container med biler er det som å være i himmelen ååååhhhhhhh Misunnelig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Meshuggah – Bleed Ahh! Så hardcore shit at det er en glede å høre på! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Just sett The Fast and The Furious, og nå er det 2 Fast 2 Furious Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10010540 Gode mennesker som forstår at masse penger er tull og tøys som ikke kan kjøpe lykke. 3 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Awwwww, hjertevarmande. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Adblock Plus, hvorfor har jeg ikke oppdaget den før! Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=67rc96joOz8 Endret 7. november 2010 av Tomriel 3 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Adblock Plus, hvorfor har jeg ikke oppdaget den før! Google Chrome du har? Sliter med å finne et slikt program til GC. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Adblock Plus, hvorfor har jeg ikke oppdaget den før! Google Chrome du har? Sliter med å finne et slikt program til GC. Du får da ikke det til GC, tipper han har FF. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=0xgQ3qPKF58 Denne sangen med sin tekst gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvorfor er det populært å bruke så helvetes dårlige browsere? 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Mangel på informasjon og kunnskap, kanskje? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvorfor er det populært å bruke så helvetes dårlige browsere? Du sitter på IE gjør du ikke? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvorfor er det populært å bruke så helvetes dårlige browsere? Fordi de fleste folk har rundt like mye kunnskap og mulighet til å tenke som hun her: http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Firefox er ikke noen dårlig browser spør du meg Anyway, skrivefeilen i diskopprydding (de med XP som bruker diskopprydding skjønner hva jeg mener) gir meg et smil om munnen Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Bestefar importerer amerikanere waaaat En nice kveld med gaming gjør meg glad. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Firefox er ikke noen dårlig browser spør du meg FF og Opera er aldeles ikke dårlige browsere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Firefox er langt ifra en dårlig browser! Jeg merker at Firefox svarer mye fortere enn det Chrome gjør, samt er det mye mer du kan gjøre i Firefox. Det eneste minuset er at Firefox har noen flere exploits. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 FF og Opera slår Chrome langt ut av orbit. For det første er Javascript og Flash mye kjappere i FF og Opera og hvis man slår av DNS prefetch i Chrome er det langt tregere enn noen av disse browserne. Bare noen få eksempler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå