NothinDoin™ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 61-11 på cod Satan å svett Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Is it LOTR? Snakk norsk. Lord Of The Rings. Hva står "Is it" for, da? Er det. Så flink, du greide å poste på norsk på et norsk forum! 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Quote fra retningslinjene til Diskusjon.no Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk[/Quote] Motherfuckers. Eller må jeg oversette det også? 1 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Is it LOTR? Snakk norsk. Lord Of The Rings. Hva står "Is it" for, da? Er det. Så flink, du greide å poste på norsk på et norsk forum! Veit, skikkelig stolt av meg selv nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Motherfuckers. Gutar? 7 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Feil tråd folkens. Nå, stikk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ida Marias nyeste skive, Katla! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg våkna nettopp fra den mest spennende drømmen noensinne, og det relativt kjapt og med godt humør. Uvanlig for meg, som vanligvis bruker timer på å stå opp i helgene og er trøtt som faen i timer etterpå. Like uvanlig at jeg faktisk drømmer noe jeg husker. Så lykkelig er det en god stund siden jeg var. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 åh! Når du sier det, gjør meg glad at du sa det, for nå kom jeg på drømmen min! Den var kjempemorsom!! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skal hente en 1987 Cadillac DeVille som jeg får låne 2 uker hvis jeg vil Håper lommeboka tillater en 4,9 liters V8er 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Håper lommeboka tillater en 4,9 liters V8er Hva skal du med lommebok? Ran en bank! Go for it! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg våkna nettopp fra den mest spennende drømmen noensinne, og det relativt kjapt og med godt humør. Uvanlig for meg, som vanligvis bruker timer på å stå opp i helgene og er trøtt som faen i timer etterpå. Like uvanlig at jeg faktisk drømmer noe jeg husker. Så lykkelig er det en god stund siden jeg var. Eg hugsa også uvanlig mykje av drømmen min idag. Men den var såpass trippy og merkelig at eg helst vil gløyme. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Nyvasket bil, i hvertfall så lenge det varer Endret 7. november 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 WD-40 og Synnes vakkerlåt. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Var ute i går og traff mange hyggelige folk og fra fredag til lørdag så var jeg på ringenes herre maraton på colosseum. Fikk 1 time søvn på ca 30 timer var hardt men absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Traff også på en annen under 20 som cruisa rundt i en amerikaner, koselig å hilse! GO AMERICA 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Å huske drømmene sine godt. Å huske 3-5 drømmer hver natt ned til minste detalj, alt fra hvordan asfalten ser ut til hva som står på skilt gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Bestefar importerer amerikanere (privat). Når han kommer hjem fra usa med en container med biler er det som å være i himmelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå