Diskutant Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 WWW.tinyurl.com/fra-terje-til-tone :!: 2 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Cirgue du Soleil - Michael Jackson The Immortal World Tour, OMFG!!!!! http://www.cirquedusoleil.com/en/shows/michael-jackson-tour/default.aspx Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så jævla sulten jeg skulle være før middagen. Gleder meg til mat. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 5- på historie prøven, nailed it. 2 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 5+ på engelsk prøve det er snart fredag Lenke til kommentar
aGal Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Endelig fant jeg en serie jeg liker, slikt blir man glad av The Walking Dead Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er så digg å få uventede penger inn på kontoen, dermed digg middag i dag: Biff og potetbåter i ovnen + rødvin <3 AAaahh Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=fWvXam499yI 3 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Endelig fant jeg en serie jeg liker, slikt blir man glad av The Walking Dead Dette seie du etter ein episode? Men det ser veldig spennande ut, elskar PA! *på veg til meg nå* edit: sjongleringsballar med lys! Endret 3. november 2010 av Alliha Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Å børste støvet av DS-en og spille spill som har ligget og ventet på meg en stund. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 kan endelig legge meg Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 "According to Cinematographer Wally Pfister, Warner Brothers executives approached Christopher Nolan about making the film in 3D, but he refused the idea, claiming "it will distract the storytelling experience of Inception"." Christopher Nolan er favorittregissøren min! 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 3D er så bajs. Stort hjerte til de som setter å lage gode filmer over å tjene ekstra penger. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 3D er en hype! Jeg kan vedde på at jeg ikke vil le av meg selv etter noen år. 1 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Å herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud herregud!!! Goldeneye på Wii har release i morgen!!!!!!! Det var den eksamenstia! 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 the wii has no gaems 1 Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 At det blir Bergentur på meg og venninna mi skal se ylvis 4, hun er bare så sinnsykt fan at det nesten ikke går ann, så hun har fått meg til å like dem også :!: Sånn btw så bor jeg i Tønsberg(åtte timer med bil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå