Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Får gaming pc onsdag-torsdag! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Oh mei god nå får du masse profilviews. on-topic: uuh.. kino er gøy. Apropos profilviews, eg har rett over 4k. Yay. OG EG ER FORTSATT så JÆVLA GLAD FOR HOVUDROLLA. SATAN! DET VAR SÅ UVENTA! Hvordan ser man det? Towers of midnight. Knallis bok! Slik. Husk å markera teksten for å sjå det, det er ein liten bug. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 FAEN PRESSE ANLEGGET TO THA MÆKS! http://www.youtube.com/watch?v=-L9uRzuAUxI Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 1 dag nærmere til Juuuul Takk Alliha. Jeg har en del visninger, gå på profilen min for å se nøyaktig hvor mange Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fuck deg og juleavataren din! DET ER NOVEMBER Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Endelig fått rotet meg til å ta lappen. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Huske å følge med i trafikken da. Hjelper ikke å si "huh?" 10 minutter etter du har kræsjet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Samme her! Har endelig tenkt å begynne med lappen, så snart jeg får VISA-kortet mitt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har hatt Visakort siden jeg var 17 Fatter ikke hva som er så big deal Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det fatter virkelig ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Å kunne handle på nettet. Du får ikke skikkelig Visa før du er 18. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fuck deg og juleavataren din! DET ER NOVEMBER Jeg lo :!: 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 I didn't. Glad? Kvinnemennesker 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg ser heller ikke greia med VISA-kort. Hatt det siden jeg var 17. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 November! Som betyr at det er under en uke til bursdagen min :D Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Eg er 17 nå og har hatt visa sidan eg var 14~. Og har heilt sidan då kjøpt ting på nett. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har hatt visa siden jeg var 9år!!!! Ferdig med blåmandagen og snart kjipetirsdagen. Ila morgendagen er vi halvveis til helga. Hehe. At jeg har fått noen ekstra kroner på bok er heller ikke dumt Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Eg er 17 nå og har hatt visa sidan eg var 14~. Og har heilt sidan då kjøpt ting på nett. How? Jeg fikk ikke før jeg ble 18, og kunne ikke kjøpe på nett før det.. Er det lov, da? Hva er saken egentlig? Lenke til kommentar
siggii Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg fikk meg nettopp VISA jeg også, kun i annledning at jeg skal bo i Canada et halvt år, og Skandiabanken har et kort som er gebyrfritt å bruke i utlandet. Det gjør meg glad Er 20 og et halvt sirka, og har klart meg sånn passe uten. Men skal innrømme at det er deilig å kunne handle ting på internett uten å låne kortet til foreldra for så å overføre fra nettbanken for å betale tilbake.. Heh. Men det gjør meg også glad at det begynner å nerme seg vinter her i Whistler, og da skal det freses mye puddersnø! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Eg er 17 nå og har hatt visa sidan eg var 14~. Og har heilt sidan då kjøpt ting på nett. How? Jeg fikk ikke før jeg ble 18, og kunne ikke kjøpe på nett før det.. Er det lov, da? Hva er saken egentlig? Blei med foreldra mine til banken og snakka med dei. Voila, visa + bank-id. Trur det er forskjellig i frå bank til bank. Eg brukar sr-bank/sparebank 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå