Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ved å bruke [media ]-taggen kan du linke Youtube-videoer direkte til forumet. [media]http://www.youtube.com/ettellerannetslagsvideolink[/media] Jasså ja, det skal jeg huske. Blir de som om man bruker slik embed ting da? Mere eller mindre. Slik blir det sende ut http://www.youtube.com/watch?v=VXa9tXcMhXQ&feature=player_embedded Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Min elskede gjør meg gladere enn noe annet i hele universet. Bare tanken på ham gir meg lyst til å gro vinger og fly ut av vinduet, gråtende av glede. Ville han ha likt deg med vinger da? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Fritzl: Det var kjærlighet. (link) HAAAAHAHAHAHAHAHA!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Min første kjærligheeeeet! Trodde aldri jeg skulle ha noe til felles med Fritzl, men vi begge ser visst på Two and a Half Men i følge den artikkelen. :!: Endret 1. november 2010 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Min nye juleavatar Og så fikk jeg Towers of Midnight en dag tidlig, woohoo. Er hundre sider uti hittil, men så kjente jeg den snikende diskusjon-avhengigheten komme så jeg måtte bare poste litt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hovudrolle i skuleteateret! YES! :love: Endret 1. november 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Min nye juleavatar Og så fikk jeg Towers of Midnight en dag tidlig, woohoo. Er hundre sider uti hittil, men så kjente jeg den snikende diskusjon-avhengigheten komme så jeg måtte bare poste litt. Fuck deg og juleavataren din ass det er oktober for faen. 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 November. Fail 3 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) * november Edit: For sein... Hyggelige ting er at jeg vet jeg har sikret meg nok snus til julen no, glede Endret 1. november 2010 av RedLegend Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg aner ikke hva dere prater om. 1 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Succesful troll is Successful Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Glemte visst å takke den kjære nusselige og elskverdige personen det står at jeg ikke liker på profilen min for at han eller hun lagde min fantastiske juleavatar :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Oh mei god nå får du masse profilviews. on-topic: uuh.. kino er gøy. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Jupp, kakemot har tydligvis rett her. Pokey... "FUCK DEG OG DEN JÆVLA JULEAVATAREN".. Hva skjedde med det? Endret 1. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Oh mei god nå får du masse profilviews. on-topic: uuh.. kino er gøy. Apropos profilviews, eg har rett over 4k. Yay. OG EG ER FORTSATT så JÆVLA GLAD FOR HOVUDROLLA. SATAN! DET VAR SÅ UVENTA! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Pianomusikk À la David Hicken, Jim Brickman, Suzanne Ciani, etc. Og noe klassiskt da. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Olafur Arnalds! Sjekk ut han! Og det minne meg og om musikkvergnuegen av John Luker. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Oh mei god nå får du masse profilviews. on-topic: uuh.. kino er gøy. Apropos profilviews, eg har rett over 4k. Yay. OG EG ER FORTSATT så JÆVLA GLAD FOR HOVUDROLLA. SATAN! DET VAR SÅ UVENTA! Hvordan ser man det? Towers of midnight. Knallis bok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå