iSimen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Var på visningen klokka 1900 her i Volda Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kinoen i Volda er teit Trolljegern var så utruleg nice at neste fallout bør heite Fallout - New Norway Erstatte mutantane med troll og ørkenen med granskog, voila, bete spel ever. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja kinoen suger hardt, men jeg hadde venninna mi med så jeg kunne vært på den værste kinoen i verden for all i care. Og det gjør meg litt glad c: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja kinoen suger hardt, men jeg hadde venninna mi med så jeg kunne vært på den værste kinoen i verden for all i care. Og det gjør meg litt glad c: Du holder enda på med den "venninna" de Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Venninner og damer i hytt og pine. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja kinoen suger hardt, men jeg hadde venninna mi med så jeg kunne vært på den værste kinoen i verden for all i care. Og det gjør meg litt glad c: Du holder enda på med den "venninna" de Ja, gjør det. Og det går strålende, thankyouverymuch Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Du holder enda på med den "venninna" de Ja, gjør det. Og det går strålende, thankyouverymuch He he, får håpe hun blir noe mere en en venninne snart da Blir glad over å ha en egen CS:S server. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Halloween gjør meg glad! 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fest med intensjon å feire mitt liv og min awesomehet seinere i kveld gjør meg fornøyd. God grunn til å ha seksuell kontakt med litt Aass. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Mange ting som gjør meg glad akkurat nå. At det virker som om jeg har funnet min soulmate er en av dem. De siste par dagene har vært helt... det finnes ikke en gang ord for å beskrive det. Jeg har gått rundt med et smil om munnen nesten 24/7 i det siste, noe som er veldig sjeldent for meg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 He he, får håpe hun blir noe mere en en venninne snart da Blir glad over å ha en egen CS:S server. Fant ut at en gjesp tilogmed kan smitte dama gjennom telefonen Noen sider tilbake. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Awesome lunsj og 12 cder pluss to filmer. Helga er sikret. Jeg elsker biblioteket mitt. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 kose-spillelista mi på spotify gjør liksom ikke lekser så ille Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 At det bare er 9 timer og 545 minutter til jeg blir 18! 5 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 At det bare er 9 timer og 545 minutter til jeg blir 18! Gjør som jeg gjorde, dra på by'n med en gang klokka slår 00:00 On-Topic: Gleder meg til i kveld! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=9Y20hRTe-jg For et intervju! De kødder med dama fra start til slutt. Oppgir gale navn gjør de og. "What's your name?" "Rheinallt H. Rowlands" (Han heter egentlig John Lawrence.) "Beeeeeautifull name!" "So, you are a welsh band and have some strong meanings about welsh music, and it being underplayed. Can you tell us about that?" "We have this idea that all englishmen should die. We burn cottages down, and some houses. It's kind of a hobby. We just burn them down." "You burn houses?" "Yeah, we burn… How many houses did we burn last summer? 35? 35. It's like a bonfire, but we dance naked around the houses we burn." "You are joking, aren't you? Endret 30. oktober 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 111 i rykte! *makes a wish* 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå