Niqābninja Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Klokka seks, antar jeg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hater profilbildet ditt fritzwilly. Men på en bra måte da Flirer så hver gang jeg lurer en kompis inn på det.. Himla å de scroller Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kl 18:00 stenger ølsalget på lørdag. Har jeg røyka? På hverdager mente jeg Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kommer vel litt ann på hvilken kommune du bor i. Bor du på Sørlandet må du vel smyge deg inn slik du gjør i ei rulledør for å rekke salget. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 2000 tror jeg. Stemmer det, 20.00 de fleste plassene rundt omkring. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Rakettoppskytning i morgen! Gleder meg som et barn! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Rakettoppskytning i morgen! Gleder meg som et barn! We want pics ! Or it didn't like, you know, happen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Enda større raketter kommer i Desember tror jeg, men skal prøve å ta bilde. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvorfor skal du skyte raketter i morgen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg skal ikke skyte opp, det er noen elever fra Canada som skal. Grunnen til at jeg får se på raketter og resten av Norge ikke får er fordi jeg bor og utdanner ved med Norges eneste oppskytefelt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 H-e-f-t-i-g. Utdannelse? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Apropos det! Tre i teknologi og forskningslære-klassen min skal bli trekt ut i februar til å var med ut til Andøya for å skyta opp ein rakett. Herregud som eg har lyst å bli trekt ut. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 En på russebilen min ble invitert av fuglesang til å se oppskytningen som var nå i høst, og var i USA og så den. OnT: Post 10k i 4chan tråden. Ikke fordi jeg bryr meg, men fordi jeg tok fra andre gleden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 H-e-f-t-i-g. Utdannelse? Går VG3 Romteknologi. Ganske gøy, men utrolig slitsomt! Vi skal skyte opp en egen rakett til våren. Apropos det! Tre i teknologi og forskningslære-klassen min skal bli trekt ut i februar til å var med ut til Andøya for å skyta opp ein rakett. Herregud som eg har lyst å bli trekt ut. Da skal jeg være der og se på! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 I denne bruksanvisninga for microen står det at man ikke skal oppbevare kokebøker i den. XD Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Rakettoppskytning i morgen! Gleder meg som et barn! PICZHZHZH!! Argh, heldig! I denne bruksanvisninga for microen står det at man ikke skal oppbevare kokebøker i den. XD Hahahaha, beregnet for amerikanere! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 En på russebilen min ble invitert av fuglesang til å se oppskytningen som var nå i høst, og var i USA og så den. OnT: Post 10k i 4chan tråden. Ikke fordi jeg bryr meg, men fordi jeg tok fra andre gleden. Pappa jobber med å skyte opp satelitter, blant annet galaxy 19. Bodde på platformen, som er i USA, da jeg besøkte han. Det var INSANE! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kommer vel litt ann på hvilken kommune du bor i. Bor du på Sørlandet må du vel smyge deg inn slik du gjør i ei rulledør for å rekke salget. Jeg har ikke noe problemer med å rekke ølsalget som stenger klokken 20.00 her i kristiansand... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=btTAcGFTkmY 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå