Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg har vært der. Den er insane. De serverer mye rar og fantastisk mat. Endret 22. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Vurderer en tur til neste år. Må bli på et tidspunkt jeg ikke er pengelens. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg blir glad av bra unger. Og å finne igjen yndlingsøredobbene mine. 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 At vinterfelgene så bra ut på bilen! Piggdekkene laget også lite lyd Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 At jeg har piggfrie vinterdekk på bilen. Og at det er FREEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jenta jeg liker smilte til meg i dag 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har masse penger, og det er snart jul Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hadde en halv flaske sprite igjen. Bytte ut den fæle coka cola julebrusen. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Fredag! Bestod teoriprøven! Fått Fallout: New Vegas! Snart kjøpe ny pc! Alt er fantastisk Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 At jeg har piggfrie vinterdekk på bilen. Og at det er FREEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADEEEERF!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Skal være sjåfør for noen folk i dag i en splitter ny Audi A5, kan bli bra. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bestilt en Ubuntu CD Håper adressen ble riktig tough, for Æ,Ø,Å ble ikke akseptert. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Skal være sjåfør for noen folk i dag i en splitter ny Audi A5, kan bli bra. Gled deg til de skal prøve å fomle seg inn baki og lager merker i diverse plastikk og skinnsetene, om det er jenter såklart. Melding fra ei lita barbie; "Heeii, hvor er du? Jeg må fylle bensin, hjelp?!?!" Seriøst, noe så søtt :!: Endret 22. oktober 2010 av Amberlamps 3 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Om man ikke greier å fylle bensin skulle man ikke hatt førerkortet. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Gled deg til de skal prøve å fomle seg inn baki og lager merker i diverse plastikk og skinnsetene, om det er jenter såklart. Melding fra ei lita barbie; "Heeii, hvor er du? Jeg må fylle bensin, hjelp?!?!" Seriøst, noe så søtt :!: Hahahahahah. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kompis som måtte bli hentet av faren med tilhenger på første mopedtur, fordi han hadde glemt at man måtte ha bensin får å kjøre :!: Men trenger ikke være dårlige sjåfører fordi man ikke klarer å fylle bensin, bare litt korttenkt. 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kompis som måtte bli hentet av faren med tilhenger på første mopedtur, fordi han hadde glemt at man måtte ha bensin får å kjøre :!: Men trenger ikke være dårlige sjåfører fordi man ikke klarer å fylle bensin, bare litt korttenkt. Korttenkt forbinder jeg med dårlig sjåfør BTW, et par iskalde Lapin Kulta gjør meg meget glad Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bestilt en Ubuntu CD Håper adressen ble riktig tough, for Æ,Ø,Å ble ikke akseptert. Jeg bestilte min i Januar og har enda ikke fått den. Samme var det hos en kompis Protip: last ned fra Ubuntu's hjemmesider, brenn til en CD og boot via CD-rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå