Razorlight Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 At jeg kan eie enhver av vennene mine i en diskusjon, høstferie, at det er mørkt ute og at jeg har et varmt pledd. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Basert på gledesdrepende kunnskaper Endret 19. oktober 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ganske sikker! Hva er dette basert på? Mine egne grønne kunnskaper. Jeg er ikke sikker på hvilken type ugress dette er, men hadde et par av dem i min avokado-potte. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Den følelsen hvor du plutselig blir glad uten noen spesiell grunn. Meget behagelig tegn fra kroppen om at den fremdeles henger med. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ganske sikker! Hva er dette basert på? Mine egne grønne kunnskaper. Jeg er ikke sikker på hvilken type ugress dette er, men hadde et par av dem i min avokado-potte. Det kan stemme hva du sier, men jeg har lest, det står at man ikke vet før de er større. for ikke å snakke om at den er meget lik planten den skal se ut som. http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:30AoSDA00UgXdM:http://img37.imageshack.us/img37/4406/sdc14229resized.jpg&t=1 Vennligst ikke skrem meg sånn! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg mente ikke å drepe gleden din, men uansett vil planten din snart komme opp, og den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Da får det jammen være ei flott dame som dukker opp, for nå syns jeg at jeg har venta lenge nok! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 En ting som gjør meg veldig glad er folk som diskuterer planter og ugress i en tråd om ting som gjør deg glad. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg elsker å dyrke ting! Det er utrolig å kunne passe på en plante med vanning og stell, samt se din lille rakker vokse seg stor og fin. Jeg planter aldri blomster, det går mest i frukter, bærbusker, grønnsaker eller trær, slik at jeg kan få noe ut av arbeidet mitt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg elsker å dyrke ting! Det er utrolig å kunne passe på en plante med vanning og stell, samt se din lille rakker vokse seg stor og fin. Jeg planter aldri blomster, det går mest i frukter, bærbusker, grønnsaker eller trær, slik at jeg kan få noe ut av arbeidet mitt. Vell det har seg slik at tobakken min har jeg ikke vært sikker på om kom til å spire i det hele tatt. Jorden var kjøpt ny, om det betyr noe. Jeg vil også si at dette har vært drømmen min i mange måneder, når jeg først fant ut det var lovlig var iveren min ekstrem, jeg har nå 500 frø liggende, omtrent 40-80 plantet. De har lugget i jorden for rundt 8 dager, så dette skulle være spiretiden deres. Bortsett fra det, har jeg aldri plantet noe før, men har en drøm om en gang å få en grønn tommel. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg elsker å dyrke ting! Det er utrolig å kunne passe på en plante med vanning og stell, samt se din lille rakker vokse seg stor og fin. Dendofil eller ? Pondusbøkene gjer meg glad 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg elsker å dyrke ting! Det er utrolig å kunne passe på en plante med vanning og stell, samt se din lille rakker vokse seg stor og fin. Dendofil eller ? You sneaky little bastard! Jeg kan ikke noe for at alt må være seksuelt for deg. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jeg elsker å dyrke ting! Det er utrolig å kunne passe på en plante med vanning og stell, samt se din lille rakker vokse seg stor og fin. Dendofil eller ? You sneaky little bastard! Jeg kan ikke noe for at alt jeg må være seksuell for deg. Jelly beans med smak av Dr Pepper gjer meg glad Endret 19. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 At folk synes det er morsomt å plusse alle Faen, bestem deg (les: Slutt og fisk). Idiotisk. Så legger jeg til: Programmering . Gøy, gøy! Og at jeg skal snart få slippe løs på supercomputeren til UiO . 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Så legger jeg til: Programmering . Gøy, gøy! Og at jeg skal snart få slippe løs på supercomputeren til UiO . Oi, oi. Forklar litt mer, da! Hva skal du bruke SC-en til? Herlige kalkulasjoner? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Så legger jeg til: Programmering . Gøy, gøy! Og at jeg skal snart få slippe løs på supercomputeren til UiO . Gogo bruteforcing eller stresstesting, eller så kan du programmere en SSH-tilkobling og voila, den er til låns for alle. Husk å send SSH-login på PM! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Breaking Bad. At jeg ikke har åpnet øynene for denne serien før! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Breaking Bad. At jeg ikke har åpnet øynene for denne serien før! Utrolig bra serie, synd at den ikke er i Norge enda! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Oi, oi. Forklar litt mer, da! Hva skal du bruke SC-en til? Herlige kalkulasjoner? Gogo bruteforcing eller stresstesting, eller så kan du programmere en SSH-tilkobling og voila, den er til låns for alle. Husk å send SSH-login på PM! Skal vel se hvordan Crysis er på ultra high, endelig. Så skal jeg vel ikke få tatt noen kalkulasjoner av stabilitet til RNG-s (Randon Number Generators). Eneste som er litt surt er at jeg bare får sendt program i kø som den skal kalkulere, så da må jeg likevel vente. Tror det er rundt 500 kjerner jeg som gjest har til disposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå