Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

* Å kjøre bil med åpent vindu når sola skinner og det er glad musikk på radioen.

* At jeg er skikkelig forelska i samboeren min :love:

* Å gå tur med hundene mine og se de tøyse og leke sammen slik at jeg begynner å le

* Når samboeren blir glad for maten jeg lager

* Å fikse på ting sammen med samboeren. Pusse opp eller fikse ting utenfor :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
* Å fikse på ting sammen med samboeren. Pusse opp eller fikse ting utenfor :love:

Kos for deg at du er inn løøøøww. meeeen må få kommentere quoten ovenfor. Vanligvis når jenter vil pusse opp eller jobbe med noe på huset "sammen," så ender mannen i huset opp med alt arbeidet. Er så klassisk:

 

Hun: Skal vi pusse opp kjære?

Han: Neeh, orker vi det a`?

Hun: Jooo, så kan vi gjøre det sammen. (+ litt mas)

Han: Okey da..

 

Etter en halvtimes oppussing blir F sliten og tar seg en pause. And she never returns...Sier ikke at du er sånn altså :)

 

OT: Å tilbringe kvelden med gode venner, gjør meg glad:)

Lenke til kommentar
Fikk meg nettopp sommerjobb. :) Trene jenter og gutter mellom 7-13 år i fotball, i 4 dager. Blir sånn 4-5 timer om dagen, med flere pauser. Får 2500 for det. =D

Fotballskole? Jeg lover deg, det er usannsynlig fett.

Jeg har vært det to sommere på rad, og det er dritkult.

Kan dessverre ikke være det denne sommeren pga annen sommerjobb, men men.

Bare vær tøff med de, noen av de kan være vanskelige å håndtere. Haha.

 

Hva gjør meg glad?

Skulle hamstre opp litt øl i dag, og når jeg spaserte rundt en hylle på butikken treffer jeg plutselig på MAMMA, og ikke nok med det, PAPPA står like bak der.

Så de titter selvsagt litt stygt på meg og sånt fordi jeg har en del øl i kurven, også overtaler jeg de til å betale det for meg, siden de handler uansett.

Snille som de er sier de ja, og det var 18 gratis pils. Thank you.

Det gjør meg virkelig glad. Et lite økonomisk lyspunkt som var svært relevant i sammenheng med russetid.

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...