Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 4+ på en fagtekst om darwin i naturfagen :D Venter bare på kåseri + en fagtekst til nå.

(Jeg er typen som ligger på rundt 3/4 borsett fra 5/6 i matte.)

planene mine om å få bedre karakterer fungerer virkelig i 10ende :D

Jeg likker for det meste på femmere, to i Tysk og fire i matte. Gruer meg til å sjekke mattekarakteren fra forrige prøve...

EDIT: Sjekke karakterer nå, har ikke fått noe annet enn 5 på alt utenom tysk og en føkka RLE oppgave.

Vi fikk beskjed om å skrive om hva VI mente om meninga med livet, jeg har en klar mening om det temaet, og jeg skrev da 2-3 sider om det. Vurderingen var som følger:

Godt skrevet, du har mange tanker. Karakter 3

wft? :ph34r:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Jeg ligger for det meste på femmere, to i Tysk og fire i matte. Gruer meg til å sjekke mattekarakteren fra forrige prøve...

EDIT: Sjekke karakterer nå, har ikke fått noe annet enn 5 på alt utenom tysk og en føkka RLE oppgave.

Vi fikk beskjed om å skrive om hva VI mente om meninga med livet, jeg har en klar mening om det temaet, og jeg skrev da 2-3 sider om det. Vurderingen var som følger:

og det gjør deg glad?

oi....

da har du litt av et syn på livet :tease:

glad: jeg er enn så lenge slank og fin!

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Jeg ligger for det meste på femmere, to i Tysk og fire i matte. Gruer meg til å sjekke mattekarakteren fra forrige prøve...

og det gjør deg glad?

oi....

da har du litt av et syn på livet :tease:

glad: jeg er enn så lenge slank og fin!

den eller første linja hørte til denne tråden, de andre var litt feilplasserte :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...