Razorlight Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Synes det er masse jeg. Hah! trykkleif... 80 Aha. Aner ikke hvor gammel det er, men det er jo relativt mye. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Touch-QWERTY tastatur på mobilen. Gjør at det faktisk er verdt å sende SMS! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Fikk 4+ på en fagtekst om darwin i naturfagen Venter bare på kåseri + en fagtekst til nå. (Jeg er typen som ligger på rundt 3/4 borsett fra 5/6 i matte.) planene mine om å få bedre karakterer fungerer virkelig i 10ende Jeg likker for det meste på femmere, to i Tysk og fire i matte. Gruer meg til å sjekke mattekarakteren fra forrige prøve... EDIT: Sjekke karakterer nå, har ikke fått noe annet enn 5 på alt utenom tysk og en føkka RLE oppgave. Vi fikk beskjed om å skrive om hva VI mente om meninga med livet, jeg har en klar mening om det temaet, og jeg skrev da 2-3 sider om det. Vurderingen var som følger: Godt skrevet, du har mange tanker. Karakter 3 wft? Endret 14. oktober 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Alt bare funker ingen problemer som jeg trenger å bekymre meg for Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg ligger for det meste på femmere, to i Tysk og fire i matte. Gruer meg til å sjekke mattekarakteren fra forrige prøve... EDIT: Sjekke karakterer nå, har ikke fått noe annet enn 5 på alt utenom tysk og en føkka RLE oppgave. Vi fikk beskjed om å skrive om hva VI mente om meninga med livet, jeg har en klar mening om det temaet, og jeg skrev da 2-3 sider om det. Vurderingen var som følger: Godt skrevet, du har mange tanker. Karakter 3 wft? og det gjør deg glad? oi.... da har du litt av et syn på livet glad: jeg er enn så lenge slank og fin! Endret 14. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det gjør meg jo glad at det ikke er noen utfordringer ATM, altså ingenting jeg trenger å bekymre meg for.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det gjør meg jo glad at det ikke er noen utfordringer ATM, altså ingenting jeg trenger å bekymre meg for.. ikke deg! zoro zama! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ÅJA forklarte litt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Yey. Programmene, vel skriptene, jeg skrev på universitetet fungerer hjemme . Bortsett fra flerkjerneprogrammeringa, såklart , men resten . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Gjemme seg under dyna, lukke øynene og nyte denne sangen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Opeth! Opeth – The Lotus Eater Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Sverige i morgen, polferd! :!: Snakker også Frank's 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 At kjæresten min kommer i morra. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Bare 2 uker og 2 dager til Towers of Midnight kommer ut! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg ligger for det meste på femmere, to i Tysk og fire i matte. Gruer meg til å sjekke mattekarakteren fra forrige prøve... EDIT: Sjekke karakterer nå, har ikke fått noe annet enn 5 på alt utenom tysk og en føkka RLE oppgave. Vi fikk beskjed om å skrive om hva VI mente om meninga med livet, jeg har en klar mening om det temaet, og jeg skrev da 2-3 sider om det. Vurderingen var som følger: Godt skrevet, du har mange tanker. Karakter 3 wft? og det gjør deg glad? oi.... da har du litt av et syn på livet glad: jeg er enn så lenge slank og fin! den eller første linja hørte til denne tråden, de andre var litt feilplasserte Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Scrubs gjør meg umåtelig glad! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er FREEEDAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er GAAAAAAAAAAAAAADEEERF!!!!!!! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 ok, nå er vi lei den der..! no offence! ---- Kameraet gjør meg glad! Og Scrubs! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Høstferie og Muse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå