Mr. A Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nei ? Jo. Tyst! Det er awesome! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Å bli kalt "gutten min". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Å bli kalt "gutten min". Beklager, men moren din teller ikke 6 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Å bli kalt "gutten min". Beklager, men moren din teller ikke HAHA! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ouch! :!: On-topic: Ikke gjort annet en å slappe av i ferien Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Å bli kalt "gutten min". Beklager, men moren din teller ikke HAHA! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Å bli kalt "søt" og "fin" av venninna mi mens hun holder rundt meg 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pokey Skrevet 9. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2010 Enten så er hun mer enn venninna di eller så er du hennes gay-friend. 16 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Å bli kalt "søt" og "fin" av venninna mi mens hun holder rundt meg Du har nevnt denne veninna de mye i det siste. Kanskje noe mere en en veninne ? 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skole på mandag skal bli godt å komme inn i rutinene igjen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg vet helt ærlig ikke, men vi gjør alt kjærestepar gjør. Kysser på hverandre, holder hender. Får bare vente og se hva som skjer. (Jeg, ikke dere. Vet dere bryr dere fint lite om kjærlighetslivet til andre, men dette gjør meg glad, derfor deler jeg det) Endret 9. oktober 2010 av iSimen 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg vet helt ærlig ikke, men vi gjør alt kjærestepar gjør. Kysser på hverandre, holder hender. Får bare vente og se hva som skjer. (jeg, ikke dere. Vet dere bryr dere fint lite om kjærlighetslivet til andre, men dette gjør meg glad, derfor deler jeg det) Lykke til da. Høres ut som dere er i lag. Hva med å spørre ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Kjøpte min første sang over nettet! Det kostet meg 20 cent! God samvittighet FTW! Edit: Indieartist BTW. Endret 10. oktober 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Yay, endelog over den magiske 40+ grensne Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) "There's an old zen-story of two monks walking across a brige... The junior-munk said to, uhm... his teacher; "What is the buddha-nature?", and... the other munk picked him up and threw him in the water... You know?" Morsomt til vanlig - Ekstremt morsomt kl 03:49 på natten. edit: Disse to avspilt samtidig http://www.rainymood.com/ http://www.endlessyoutube.com/watch?v=HMnrl0tmd3k Endret 10. oktober 2010 av Mr.Graves 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Å snakke ut om ting man har holdt inne altfor lenge. Det føles bare så utrolig godt å få det ut. 2 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) pannekaker og The Big Bang Theory til frokost EDIT: "There's an old zen-story of two monks walking across a brige... The junior-munk said to, uhm... his teacher; "What is the buddha-nature?", and... the other munk picked him up and threw him in the water... You know?" Morsomt til vanlig - Ekstremt morsomt kl 03:49 på natten. edit: Disse to avspilt samtidig http://www.rainymood.com/ http://www.endlessyoutube.com/watch?v=HMnrl0tmd3k Dont get it? Endret 10. oktober 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Spotify til Windows Mobile! Nå må jeg bare vurdere Premium. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Dont get it? Det er jo helt syyykt chill da! Endret 10. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå