Hyperio Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 At noen har samme smak som meg http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?finnkode=24370458 :dribble: 8,7 mill. for den betongklumpen der? Stygt eksteriør og interiør. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er på guttetur i Sverige, svenskepriser, fin hytte og mye moro! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 At noen har samme smak som meg http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?finnkode=24370458 :dribble: 8,7 mill. for den betongklumpen der? Stygt eksteriør og interiør. Løsninger osv er jeg ikke helg enig i, men bruken av betong er bare helt magisk Mangler bare en skikkelig garasje og stein der hagen er! Ikke søren om jeg skal klippe noe gress Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ferie! Gjer meg glad at eg og broren min snart reiser til København. Dessutan gjer haust, kakao og kjæresten min meg glad. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Opp til hønefoss på onsdag å mekke litt på bilen Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 At noen har samme smak som meg http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?finnkode=24370458 :dribble: 8,7 mill. for den betongklumpen der? Stygt eksteriør og interiør. Løsninger osv er jeg ikke helg enig i, men bruken av betong er bare helt magisk Mangler bare en skikkelig garasje og stein der hagen er! Ikke søren om jeg skal klippe noe gress De fleste nye funkishusene på Gausel er stygge. Spesielt på de områdene der det er blitt presset inn 5-6 hus tett sammen. Gi meg heller et stort, flott, gammelt hus med stor hage Toblerone gjør meg glad 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 At noen har samme smak som meg http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?finnkode=24370458 :dribble: 8,7 mill. for den betongklumpen der? Stygt eksteriør og interiør. Løsninger osv er jeg ikke helg enig i, men bruken av betong er bare helt magisk Mangler bare en skikkelig garasje og stein der hagen er! Ikke søren om jeg skal klippe noe gress Ja, bare for å få det ennå mer stygt, sterilt og kjedelig. Men hver sin smak. 6 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Synes at interiøret i det huset så ut som skolens bomberom. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 bruken av betong er bare helt magisk Hipster. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 bruken av betong er bare helt magisk Hipster. Tok sin tid? :!: Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Have no fear, Pokey is here. 4 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 bruken av betong er bare helt magisk Hipster. Nei. Jeg skal ha ting vedlikeholdsfritt! Jeg skal ikke tenke på at vegger skal males etter 10 år, gresset må klippes hver uke om sommeren osv osv. Det er ting ikke jeg skal bruke min tid på hvertfall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei. Jeg skal ha ting vedlikeholdsfritt! Jeg skal ikke tenke på at vegger skal males etter 10 år, gresset må klippes hver uke om sommeren osv osv. Det er ting ikke jeg skal bruke min tid på hvertfall Husk å legg inn gjennomtrekk i hele leiligheten da, så slipper du også å bruke tid på å støvsuge. Og så kan du gå til innskaffelse til en maurtue, som kan plukke opp alle brødsmulene du legger igjen. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) At noen har samme smak som meg http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?finnkode=24370458 :dribble: 8,7 mill. for den betongklumpen der? Stygt eksteriør og interiør. Løsninger osv er jeg ikke helg enig i, men bruken av betong er bare helt magisk Mangler bare en skikkelig garasje og stein der hagen er! Ikke søren om jeg skal klippe noe gress Ja, bare for å få det ennå mer stygt, sterilt og kjedelig. Men hver sin smak. åååå, det huset var jo stilig, kunne tenkt meg det i hvertfall på utsiden, hadde man malt huset innvendig hadde det blitt såstilig, hadde hvert best om det hadde cert trevegger å så malt dem, men intreøren har vert flink Endret 4. oktober 2010 av Amant Nena Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei. Jeg skal ha ting vedlikeholdsfritt! Jeg skal ikke tenke på at vegger skal males etter 10 år, gresset må klippes hver uke om sommeren osv osv. Det er ting ikke jeg skal bruke min tid på hvertfall Husk å legg inn gjennomtrekk i hele leiligheten da, så slipper du også å bruke tid på å støvsuge. Og så kan du gå til innskaffelse til en maurtue, som kan plukke opp alle brødsmulene du legger igjen. Må nok desverre samle litt skit fra gulvet, men denne er en grei sak; Slipper jeg å dra frem støvsuger Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 at Game.no har gratis frakt sparer meg for masse mas no commercial intended Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 At jeg er så jævlig heldig, og at jeg har så forbanna god (musikk)smak. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 At jeg er så jævlig heldig, og at jeg har så forbanna god (musikk)smak. For deg kanskje, hvilken musikk hører du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå