Mchansern Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Akkurat oppdaget Breaking Bad. Fantastisk serie! Takker dere for at dere anbefalte den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hentemelding om pakke fra ...Oppgi hentekode ..... Hentes på postkontor .... Hilsen Posten Weeeee Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Pakker i posten gir en god følelse ja. Arbeidsdagen endelig over! Stargate Universe venter på meg hjemme. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Antall poster jeg har. Hurr hurr derp derp 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Koselige, givende og interessante samtaler. Nå sist med pappa. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Planet Earth på blu-ray, for en fantastisk serie. Sitter å måper på grunn av alt det fantastiske som finnes. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, Gud er stor. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Søskenbarn som skaffer billige Hakka 7 dekk, omlegging og montering for under 3000 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kebab etter trening. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 At det finnes idioter som han her. Altid like fint å ha noen idioter å le av. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kebab etter trening. Uværde. Mye vits å trene da Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Masse proteiner i kebab. Jeg trener ikke for å bli slank, så en kebab etter trening er bare bra. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Coa has big guns. Jeg merker kondisen er genialt bra. 15 kilometer motbakke til elgpost med opp-pakning og våpen uten å bli noe værre enn litt svett. Sånt kan jeg like Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Eh nei. En proteinshake og banan er bra, så en god middag. Ikke kebab. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Coa has big guns. Jeg merker kondisen er genialt bra. 15 kilometer motbakke til elgpost med opp-pakning og våpen uten å bli noe værre enn litt svett. Sånt kan jeg like Jo, men så sitter man konstant i ro på elgjakt og da så du går nok i null. En dag igjen så er det over en ukes ferie. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg drikker som regel proteinshake, spiser banan og god middag, men det må da være lov med utskeielser. Å spise en kebab etter trening gjør ikke skade, tvert imot. Med mindre man er sykelig opptatt av vekta. Om six packen ikke er synlige er noe som ikke opptar meg. Likevel viktig å legge til at six packen er synelig, bare sånn at alle vet det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Coa has big guns. Jeg merker kondisen er genialt bra. 15 kilometer motbakke til elgpost med opp-pakning og våpen uten å bli noe værre enn litt svett. Sånt kan jeg like Jo, men så sitter man konstant i ro på elgjakt og da så du går nok i null. En dag igjen så er det over en ukes ferie. Jeg trener ellers 6 dager i uka . Uroer meg ikke direkte mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå