surtei Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Kan man det viss man ikke har bruk for astma- inhalator og? Bare noe jeg lurte på no.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Har hørt at den medisinen også hjelper deg vis du ikke har astma siden den får hjerte ditt til å pumpe blod fortere. Så er ikke helt unyttig vis du ikke har astma, men tror det blir sett på som "doping" vis du tar den uten å ha astma. Vis du har astma så må du jo selvfølgelig ta den. Endret 26. september 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Pizza og div. etter 24 timer på flukt! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tror aldri jeg helt kommer til å skjønne meg på Amberlamps, rydde kjøkken = glad? Huff, den jobben vil jeg helst la være å gjøre. Haha! Jeg hater rot... jeg skal hvertfall ha LOADS med papp-ting i mitt kjøkkenskap slik at ting kan kastes etter et måltid Fikk også vasket begge bilene idag Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tror aldri jeg helt kommer til å skjønne meg på Amberlamps, rydde kjøkken = glad? Huff, den jobben vil jeg helst la være å gjøre. jeg skal hvertfall ha LOADS med papp-ting i mitt kjøkkenskap slik at ting kan kastes etter et måltid Du skal kanskje kun drikke flaskevatn også ? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tror aldri jeg helt kommer til å skjønne meg på Amberlamps, rydde kjøkken = glad? Huff, den jobben vil jeg helst la være å gjøre. jeg skal hvertfall ha LOADS med papp-ting i mitt kjøkkenskap slik at ting kan kastes etter et måltid Du skal kanskje kun drikke flaskevatn også ? Nei. Men ting skal være så sterilt og vedlikeholdsfritt som overhodet mulig Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tror aldri jeg helt kommer til å skjønne meg på Amberlamps, rydde kjøkken = glad? Huff, den jobben vil jeg helst la være å gjøre. Haha! Jeg hater rot... jeg skal hvertfall ha LOADS med papp-ting i mitt kjøkkenskap slik at ting kan kastes etter et måltid Fikk også vasket begge bilene idag Har bare papptallerkner, plastikkbestikk, og pappkopper, slik at jeg slipper å vaske opp. Hybelliv for the win. 2 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Har hørt at den medisinen også hjelper deg vis du ikke har astma siden den får hjerte ditt til å pumpe blod fortere. Så er ikke helt unyttig vis du ikke har astma, men tror det blir sett på som "doping" vis du tar den uten å ha astma. Vis du har astma så må du jo selvfølgelig ta den. Astmamedisin(den jeg tok) utvider luftrøret slik at okygenopptaket blir høyere. Den står på antidopingslisten, så det er å regne for doping. Filmmusikk gjør meg glad. Endret 26. september 2010 av nypis Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Har hørt at den medisinen også hjelper deg vis du ikke har astma siden den får hjerte ditt til å pumpe blod fortere. Så er ikke helt unyttig vis du ikke har astma, men tror det blir sett på som "doping" vis du tar den uten å ha astma. Vis du har astma så må du jo selvfølgelig ta den. Astmamedisin(den jeg tok) utvider luftrøret slik at okygenopptaket blir høyere. Den står på antidopingslisten, så det er å regne for doping. så jeg kan likevel bruke det når jeg trener, f.eks springer 3km i skogen, for å løpe fortere? ikke farlig? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Å ha ei helg på Vågsli på ei hytta saman med heile familien. Fantastisk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Å jogge 3 kilometer med god gammel Pendulum på ørene. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hjem til dama i morgen! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det begynner å bli kjøligere ute, hallelujah! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hva er nå det å være glad over? Tenk på alle de "stakkars" ( ) jentene som kommer til å fryse ihjel / fryse på seg blærekatarr og andre urinveisinfeksjoner siden de vandrer rundt i miniskjørt med tynn (eller uten i det hele tatt) strømpebukse? Sånn ellers så ble jeg glad over å se ei søt jente på toget som satt og kastet små blikk på meg (og jeg tilbake til henne) på turen oppover. Lurer på hva oddsen er for at jeg finner igjen henne noen gang. Lenke til kommentar
Notil Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Å knuse Fiction i QS battle på Rust i MW2 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg føler man burde gutse litt mer når man ser slike jenter. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hva er nå det å være glad over? Tenk på alle de "stakkars" ( ) jentene som kommer til å fryse ihjel / fryse på seg blærekatarr og andre urinveisinfeksjoner siden de vandrer rundt i miniskjørt med tynn (eller uten i det hele tatt) strømpebukse? Sånn ellers så ble jeg glad over å se ei søt jente på toget som satt og kastet små blikk på meg (og jeg tilbake til henne) på turen oppover. Lurer på hva oddsen er for at jeg finner igjen henne noen gang. Stalking is the answer. On topic: Musikk Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Rent og deilig sengetøy Meg skal sove godt i natt! (håper jeg) 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Etter å ha endelig mottatt kabinettet som ble sendt fra Canada den 10. juli er PCen oppe og kjører! Finally! Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Restesalg på Jobb Masse klær til 100kr stykke, jeg som trengte klær å greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå