Diskutant Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 dama, helg, lønning, HTC Desire, pcen min, dama, Lars Winnerbäck, Koinonia, Dire Straits, Mark Knopfler, A-ha, dama, spotify -musikk generelt, miksepultene (lys og lyd), dama, kaker, og dama! bare meg her inne som elsker regn? hehe, jeg er ikke spesielt glad i regn, men noen ganger er det veldig korselig at det regner, sånn som nå, det regner i hvertfall her... og når man sitter på kvelden og skal se på x-faktor eller film med kakao i hånden, da elsker jeg regn så bare jeg som elsker regn generelt? altså ute i regn, gå tur med dama i regn, spille fotball i regn, stå i regn å se opp på skyene, og bare nyte regnet, deretter ta en god deilig dusj? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Starte helgen etter en artig skoledag med programmering av legobiler. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Starte helgen etter en artig skoledag med programmering av legobiler. hehe, hvilken skole går du på? det vil jeg også gjøre :!: Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 så bare jeg som elsker regn generelt? Neida. Er omtrent like glad i regn jeg også. Det er fryktelig herlig å gå seg en tur i regn (dog helst varmt) og ta seg en altfor varm dusj når man kommer hjem for så å sette seg ned under et pledd med en film og kopp te/kakao. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Diskusjon.no gjør meg så fuckins glad egentlig 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 X-Fi Fatal1ty Pro kortet mitt kom i dag, herlig lyd! 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ut for å se på moped i morgen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Ronald Jenkees! http://www.youtube.com/watch?v=eWutAX3CQcE Endret 24. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) At det snart er på tide å bruke vinterjakke. Det er kaldt, mørkt, vått og rått ute. Jeg husket plutselig hvorfor jeg elsker den norske høsten og vinteren. Endret 24. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har ikke du fått lappen da? Bil = Varmeapparat. T-skjorte hele året! :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 At laget mitt (aka. meg) vant quizen på skolefesten. Gratis kinobiletter, Egon-restaurant gavekort og iTunesgavekort. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 At laget mitt (aka. meg) vant quizen på skolefesten. Gratis kinobiletter, Egon-restaurant gavekort og iTunesgavekort. Gratulere. Er ikke det typisk, Quiz på skolefest Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) +1 Hyggelig kunder på jobben Når jeg slutter å bry meg om noe. Edit: Når jeg er bedre enn noen andre. Spesielt når jeg er smartere enn noen andre. Og når jeg vinner en diskusjon med konstruktive argumenter.. Endret 25. september 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gratulere. Er ikke det typisk, Quiz på skolefest Typisk? Vet ikke, jeg kom på lag med noen random folk, men jeg er for god. Laget mitt måtte vinne uansett. Jeg har vært skikkelig psyka på å vinne i ei uke nå. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Typisk? Vet ikke, jeg kom på lag med noen random folk, men jeg er for god. Laget mitt måtte vinne uansett. Jeg har vært skikkelig psyka på å vinne i ei uke nå. Ja, det er veldig typisk for skolefester å ha quiz. Bra at du vant ivefall, gratulere igjen, Kos deg med premien Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg vurderer å starte fast quizlag faktisk med de som var med. Meget fornøyd må jeg si. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 At laget mitt (aka. meg) vant quizen på skolefesten. Gratis kinobiletter, Egon-restaurant gavekort og iTunesgavekort. Ny "dame"? 2 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Å ligge i sengen og kjenne gårsdagens festing i kroppen og vite at det snart er tid for kamp Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Omg Åge og Sambandet i går. Epic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå