Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte meg mobilholder til bilen (med mulighet for å rotere telefonen) så jeg kan se på (høre på) film/musikkvideoer mens jeg kjører!

Ja det er litt liten skjerm, men jeg fant ut at jeg ikke gidder å montere skjerm i midtpanelet og ødelegge bilen innvendig... :wee:

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar

Husker da en bekjent fortalte om da han satt på toget i en kupe med noen fine jenter. Var vel null prat imellom dem så vidt som jeg husker, men så bestemte han seg at han ville ta et bilde av dem i skjul. Det han ikke husket var å ta av lyd & blits, slik at hele kupeén lyste opp i et mislykket forsøk på å ta et skrytebilde. Ble vel en ganske pinlig stillhet resten av turen der, ja.

Kom tilfeldig på det nå. Humret litt for meg selv :wee:

Endret av Mr.Graves
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg liker linjen jeg går på nå! Jeg har aldri stått så mye på mine egne bein og har aldri tatt så mye ansvar! Jeg har lært meg å like matte, og jeg har helt ærlig lært mer matte på disse få ukene enn det jeg hadde lært før jeg begynte her!

 

Så med andre ord så lyser fremtiden min seg opp, og jeg har større sjanse for å kunne nå mitt mål som sivilingeniør!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...