Coa Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 11 timer og 28 minutter til oppkjøring. 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Håper du består Coa! Kakao hos mormor og gratis VIP billetter til John Cleese 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg håper jeg består jeg også Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 11 timer og 28 minutter til oppkjøring. GLHF! Jo mer jeg lærer om religion, jo mer ateistisk blir jeg, og det gjør meg egentlig litt glad! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg håper jeg består jeg også Lykke til. Bare husk på å se etter små unger som løper ut i veien. Spesielt om de er såpass lave at de ikke engang når opp til panseret, slik at de fort blir umulige å se. De kan fort ødelegge for deg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Går som oftest greit. Bare å huske på å ikke stresse og heller ta seg litt ekstra god tid. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Bestilte meg mobilholder til bilen (med mulighet for å rotere telefonen) så jeg kan se på (høre på) film/musikkvideoer mens jeg kjører! Ja det er litt liten skjerm, men jeg fant ut at jeg ikke gidder å montere skjerm i midtpanelet og ødelegge bilen innvendig... Endret 19. september 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Takker alle sammen. Består jeg skal dere få vite det. Om jeg ikke består... Ja, da blir jeg borte en stund. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hehe, blir spennende å se! Lykke til! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Husker da en bekjent fortalte om da han satt på toget i en kupe med noen fine jenter. Var vel null prat imellom dem så vidt som jeg husker, men så bestemte han seg at han ville ta et bilde av dem i skjul. Det han ikke husket var å ta av lyd & blits, slik at hele kupeén lyste opp i et mislykket forsøk på å ta et skrytebilde. Ble vel en ganske pinlig stillhet resten av turen der, ja. Kom tilfeldig på det nå. Humret litt for meg selv Endret 19. september 2010 av Mr.Graves 9 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Haha, lurer på hvordan han forsøkte å bortforklare den! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Haha, made my day! :!: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ahhh deilig å være ferdig med den helvetes L'en. 8 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Gratulerer!! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ahhh deilig å være ferdig med den helvetes L'en. Ikke bli lat nå da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg fikk jobben på Aker Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg liker linjen jeg går på nå! Jeg har aldri stått så mye på mine egne bein og har aldri tatt så mye ansvar! Jeg har lært meg å like matte, og jeg har helt ærlig lært mer matte på disse få ukene enn det jeg hadde lært før jeg begynte her! Så med andre ord så lyser fremtiden min seg opp, og jeg har større sjanse for å kunne nå mitt mål som sivilingeniør! 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 That's how we like it. Skola mi går også som en røyk. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 FIRE DAGER IGJEN TIL LIVET MITT KAN STARTE! Fire dager til høstkurs som jeg ser på som et vors før jeg skal i militæret! Ååh, jeg er så klar for det nå! Speil Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Skoledagen gikk fort. Spotify står på. Snart skal jeg game med en kompis. Etterpå skal jeg dra på trening. Etter det blir det avslapping og litt tv-titting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå