Diskutant Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Når eg påfører andre smerte! Herlig følelse! Glemmer aldri den gangen eg skada mobberen til broren min for livet! du skulle blitt sperret inne... Endret 17. september 2010 av diskutant 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 FREEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADEEEEEERF!!!!!!! I'm surprised that nobody has done this yet today. 4 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Fordi ingen/jeg skjønner meningen med det.. 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Når eg påfører andre smerte! Herlig følelse! Glemmer aldri den gangen eg skada mobberen til broren min for livet! du skulle blitt sperret inne... Mobbere fortjener smerte. This is a fact. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Nei INGEN fortjener smerte. NOEN fortjener heller å vokse opp 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Er korehoret fyren som var på nyhetene? O.o Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Når eg påfører andre smerte! Herlig følelse! Glemmer aldri den gangen eg skada mobberen til broren min for livet! du skulle blitt sperret inne... Mobbere fortjener smerte. This is a fact. du skulle blitt sperret inne... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Mobbere fortjener smerte. This is a fact. Nei, de fortjener ikke smerte. Hilsen mobbeoffer. 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Mobbere fortjener smerte. This is a fact. Nei, de fortjener ikke smerte. Hilsen mobbeoffer. henger meg på denne. Hilsen mobbeoffer nr 2 1 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 En varm genser, Kaizers Orchestra og en gitar. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Nei INGEN fortjener smerte. NOEN fortjener heller å vokse opp Fortjener å vokse opp? Den var ny... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hvorfor fortjener de smerte, korehoret? Det jeg synes er latterlig er at du er like ille som mobberen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det blir nesten som dødsstraff; "han der har drept, han må vi ... drepe." 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tøsene mine og jeg har fått laptop back fra reparasjon i dag, som kostet mye mindre enn ventet, men jeg får tilbake pengene det kostet uansett. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Dagen kunne virkelig ikke begynt bedre! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hvorfor fortjener de smerte, korehoret? Det jeg synes er latterlig er at du er like ille som mobberen. Håpet er at vi skal få fred på jord og at alle skal heve seg over dem som rakker ned på alle. Men sannheten er at vi er apekatter alle sammen, og man bekjemper mobbere ved å slå tilbake. Trist, men sånn er det. De som har det vondt i barne- og ungdomstiden blir fortalt at de kommer til å bli verdens leder, tjene godt og ha det så mye bedre i voksen alder 10 - 20 år senere. De som røyker skulker og mobber, vil selvfølgelig ende opp på avrusning eller i fengsel. Det er feil. Mobbere klarer seg like bra som alle andre, eller bedre. Hvorfor skulle de ikke det? De som ble mobbet i barndommen, ender opp med sosiale problemer, depresjoner, angst, alkoholisme, narkotikamisbruk og å ta livet av seg fordi de ikke kommer over smerten. Det nytter ikke å vente på at ting skal bli bedre. Man må ta tak i problemet før man blir uhelbredelig skadet innvendig. Noe som var hyggelig: I går satt jeg på togstasjonen og hostet og harket og var syk. Ei dame som satt ved siden av meg tok fra veska si, sa "her, ta denne, du," og ga meg en pakke med halspastiller. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Noe så bisart enkelt som det tilbakeskinnende flotte SPEILET Slutt opp med å være uvenner Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Slutt opp med å være uvenner Vi kan jo alltids være venner Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Dette er et av de få fora jeg vet om der brukerne faktisk har en slags personlighet som kommer godt fram. Masse teite idioter og kule folk her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå